Firma "Eco Venus" zatrudni osobę na stanowisku Sekretarka / Asystentka Prezesa Zarządu.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie sekretariatu
- Prowadzenie korespondencji mailowej, listowej oraz telefonicznej z klientami firmy
- Umawianie spotkań
- Obsługa sprzętu biurowego
- Asysta w spotkaniach biznesowych z aktualnymi oraz przyszłymi klientami firmy
Oferujemy
- Elastyczny czas pracy
- Umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagrodzenia
Kandydatki zainteresowane podjęciem pracy na w/w stanowisku prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem, oraz listu motywacyjnego na adres mailowy, zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatkami.
Od kandydatek oczekujemy:
- Bardzo wysokiej kultury osobiste
- Wykształcenie minimum średnie z maturą, preferowane wyższe
- Punktualności
- Uczciwości
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- Znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem
- Aktywne prawo jazdy kat "B" mile widziane
Eco Venus spółka z o.o., to młoda lecz prężnie działająca firma p... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.