#

Sekretarka/Asystentka CEO

HRK S.A.

Poznań, wielkopolskie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Sekretarka/Asystentka CEOMiejsce pracy: Poznań

Zadania:

  • Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i korespondencji tradycyjnej i elektronicznej.
  • Opieka nad gośćmi i klientami firmy: rezerwacja noclegów, biletów lotniczych, usług transportowych.
  • Prowadzenie i tłumaczenie korespondencji.
  • Tłumaczenie dokumentów, instrukcji, specyfikacji technicznych.
  • Inne prace zlecone przez Zarząd Spółki. 

Wymagania:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Miła aparycja, sympatyczne usposobienie, wysoka kultura osobista.
  • Komunikatywność i odporność na stres.
  • Biegła znajomość języka angielskiego oraz francuskiego w mowie i w piśmie. Mile widziana znajomość hiszpańskiego.
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (ksero, skaner, fax).
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy.
  • Dyspozycyjność w nienormowanym czasie pracy. 

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie o wieloletniej tradycji,
  • Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.
  • Pracę w dynamicznym zespole.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi