Firma projektowo - wykonawcza, świadcząca usługi w branży elektrycznej, poszukuje osoby na stanowisko Sekretarka / Asystentka Biura. Zakres obowiązków:
- prowadzenie bieżących spraw administracyjnych firmy,
- wprowadzanie informacji do baz danych oraz programu księgowego,
- wystawianie faktur,
- wsparcie dla pracowników biura w realizacji powierzonych zadań,
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej do biura oraz prowadzanie jej ewidencji,
- obsługa sekretariatu - telefonów, poczty e-mail, urządzeń biurowych, zamawianie materiałów eksploatacyjnych na potrzeby biura,
- składanie i odbieranie dokumentów z urzędów,
- przygotowywanie ofert,
.
Od kandydatów oczekujemy:
- prawa jazdy kategorii "B",
- wykształcenie średnie lub w trakcie studiów,
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- zaangażowanie, sumienność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- komunikatywność,
- dobra organizacja pracy,
- wysoka kultura osobista,
- mile widziane doświadczenie przy obsłudze programu Enova
Firma powstała w 2000r. Od początku działalności zajmuje się wykonywanie... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.