Naszym klientem jest firma z sektora Travel, tworząca oprogramowania dla światowego eksperta w dziedzinie podróży. W związku z rozwojem firmy i nowymi projektami poszukiwany jest Scrum Master, który jest entuzjastą nowych technologii i chce dołączyć do międzynarodowej firmy i dynamicznego zespołu.
Firma realizuje się w projektach typu: rozwój aplikacji dla płatności elektronicznych, systemy do rezerwacji hoteli, taksówek oraz wynajem aut w trakcie podróży. Wielość projektów pozwala na stały rozwój i różnorodność zadań, by uniknąć wypalenia zawodowego oraz monotonii.
Scrum Master będzie odpowiedzialny za coaching zespołów, upewniając się, że stosują najlepsze praktyki, takie jak TDD i BDD, a także stale się doskonalą.
Miejsce pracy: Katowice
Zadania i obowiązki:
- Trenowanie i mentoring zespołów, zaszczepienie zwinnego podejścia i kultury.
- Koordynacja zespołów pracujących w 2 lokalizacjach - Londynie i Katowicach.
- Organizacja i ułatwianie planowania projektu (estimation sessions, daily stand-ups, reviews, retrospectives).
- Wdrożenie procesu pomiaru wydajności zespołów Scrum, w celu zapewnienia sukcesu sprintu i raportowania postępów.
- Identyfikowanie, śledzenie i zarządzanie przeszkodami, ochrona zespołu przed zakłóceniami, rozproszeniem i nieefektywnością.
- Budowanie zaufanego i bezpiecznego środowiska, w którym problemy mogą być zgłaszane bez winy i oceny, z naciskiem na ich rozwiązywanie.
- Ścisła współpraca z Delivery Managerem, Product Ownerem, Business Analysts i Developerami.
- Pomoc w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, poprawa przejrzystości i przepływu informacji.
- Pomoc w kierowaniu zmianami na wszystkich poziomach organizacji.
Doświadczenie i umiejętności:
- Minimum 2 lata doświadczenia komercyjnego jako Scrum Master w środowisku Agile.
- Bardzo dobra znajomość angielskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie.
- Dogłębne zrozumienie Scrum / Kanban i innych metodologii, wartości i procedur tworzenia oprogramowania Agile.
- Umiejętność pracy z różnymi typami osobowości i umiejętność wykazania się wysoką inteligencją emocjonalną.
- Umiejętności i wiedza na temat przywództwa, rozwiązywania konfliktów, wzmacniania pozycji i zwiększania przejrzystości.
- Znajomość zagadnień Lean i Software.
- Znajomość wzorów i technik w podejściu Scrum.
- Preferowana certyfikacja Scrum Master (CSM, PSM I).
O firmie:
Nasz klient to odnoszący sukcesy globalny gracz w branży travel, współpracujący ściśle z firmą z UK. Zespół składa się z 70 osób zorganizowanych w małe zespoły Agile.
Firma aktywnie uczestniczy w charytatywnych imprezach związanych z turystyką ekologiczną w Wielkiej Brytanii i oferuje dwa dni na wolontariat w pracy charytatywnej lub wkład lokalnej społeczności w czasie pracy firmy.
Firma kładzie duży nacisk na integrację zespołów - organizują regularne imprezy dla pracowników przez cały rok i nagradzają za pomysły na oszczędzanie pieniędzy. Ponadto oferują wewnętrzną siłownię, kawę, herbatę, elastyczne godziny pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej. :)