Jeśli posiadasz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów promocyjnych, czytasz książki, lubisz powieści, ale nie straszna Ci promocja biografii lub literatury dla młodzieży, napisz do nas. Poszukujemy ambitnych osób, które nie boją się wyzwań.
Zakres obowiązków:
- Samodzielne prowadzenie projektów promocyjnych książek (powieści, lit. młodzieżowa, lit. faktu)
- Planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
- Opracowanie i wdrażanie planu promocji książek z wykorzystaniem prasy, internetu, social media
- Kontakty z prasą i budowanie wizerunku wydawnictwa
- Tworzenie treści do publikacji na stronach www i w mediach społecznościowych
- Organizowanie spotkań autorskich
- Udział w targach branżowych
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
- Narzędzia do pracy
- Pełną wyzwań pracę z dużą dozą samodzielności w firmie z obszaru Kultury
- Możliwość rozwoju zawodowego
-Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
-Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów
-Zdolności copywriterskie
-Udokumentowane sukcesy w budowaniu relacji z mediami
-Kreatywność, komunikatywność, zdolności prezentacyjne, dobra praca w zespole
-Zaangażowanie, cierpliwość i skupienie na osiąganiu założonych celów
-Przedsiębiorczość i inicjatywa w działaniu
-Znajomość aktualnych trendów w marketingu
-Zdolność szybkiego uczenia się i otwartość na nowe wyzwania
W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy o przesłanie kompletu dokumentów (cv + list motywacyjny) z nazwą stanowiska w tytule
Na zgłoszenia czekamy do końca grudnia 2018 r.
Wydawnictwo to nie tylko instytucja, budynek, miejsce. Wydawnictw... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.