- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac za każdy miesiąc,
- sporządzanie deklaracji, wysyłanie i archiwizacja ZUS, PIT, PFRON, GUS, rozliczanie ZFŚS;
- księgowanie dokumentów: listy płac, korekt list płac, wyciągów bankowych (płacowych), DRA;
- sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników (umowy, aneksy, porozumienia oraz wypowiedzenia współpracy, oświadczenia o zachowaniu poufności),
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja i rozliczanie czasu pracy etc.),
- tworzenie harmonogramów pracy przy współpracy z poszczególnymi menadżerami,
- prowadzenie procesów rekrutacji,
- sporządzanie raportów i analiz personalnych.
- minimum roczne doświadczenie w pracy na tym samym lub podobnym stanowisku,
- doświadczenie w zakresie naliczania i księgowania list płac,
- bardzo dobra wiedza praktyczna na temat rozliczeń i korekt deklaracji ZUS,
- znajomość zagadnień i przepisów z zakresu prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych oraz umiejętność zastosowania ich w praktyce,
- bardzo dobrej znajomości zasad naliczania wynagrodzeń,
- znajomość programu Płatnik,
- dobra znajomość pakietu Ms Office,
- terminowość, skrupulatność
- odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- odporność na pracę w warunkach stresowych.
Berg Holding S.A. to koncept, który połączył cztery marki charakteryzują... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.