Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w KrakowieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
samodzielny referent do spraw obsługi archiwum w Wydziale ArchiwumIzba Administracji Skarbowej w Krakowie
ul. Wiślna 7
31-007 Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przejmuje, przechowuje i zabezpiecza przejętą dokumentację oraz prowadzi ewidencję zasobu archiwalnego, w celu zapewnienia prawidłowego przechowywania dokumentacji powstającej w jednostce organizacyjnej
- Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Izby w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego, w celu zapewnienia prawidłowego postępowania z dokumentacją wytworzoną w jednostce organizacyjnej
- Przygotowuje i przekazuje materiały archiwalne do Archiwum Państwowego, a także wyłącza ze zbiorów archiwalnych dokumentacji niearchiwalnej, której okres przechowywania upłynął oraz występowanie do Archiwum Państwowego o zgodę na jej brakowanie, w celu zapewnienia zgodnego z prawem archiwalnym postępowania z dokumentacją przechowywaną w archiwum zakładwym jednostki organizacyjnej pod nadzorem archiwum państwowego
- Udostępnia ze zbioru archiwalnego dokumenty osobom upoważnionym, przeprowadza na polecenie Dyrektora kwerendy archiwalne oraz sporządza kopie dokumentów, w celu zapewnienia bieżącej obsługi archiwum zakładowego oraz wsparcia rerealizacji zadań statutowych jednostki organizacyjnej
- Przeprowadza na polecenie Dyrektora lub na wniosek dyrektora Archiwum Państwowego skontrum przechowywanej dokumentacji, w celu zapewnienia właściwej ochrony zasobu archiwum zakładowego
- Sporządza informacje, analizy i sprawozdań w zakresie realizowanych zadań w celu dostarczenia informacji adekwatnych do potrzeb oraz zapewnienia wiarygodnej sprawozdawczości
Warunki pracyMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca w archiwum.
Praca w pomieszczeniach zapylonych.
Praca w narażeniu na kontakt z czynnikami alergizującymi (kurz, grzyby, roztocza).
Budynki nie przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Obsługa komputera powyżej 4 h dziennie.
Praca na wysokości do 3 m.
Prowadzenie pojazdów do 3,5 t.
Przenoszenie ładunków o masie nie przekraczającej:
1) dla kobiet - 12 kg przy pracy stałej oraz 20 kg przy pracy dorywczej;
2) dla mężczyzn - 30 kg przy pracy stałej oraz 50 kg przy pracy dorywczej.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty składa się za pośrednictwem operatora usług pocztowych lub osobiście: dziennik podawczy parter/pok. 5 lub w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. Dziennik podawczy przyjmuje wyłącznie oferty składane w zamkniętych kopertach z oznaczeniem nazwy urzędu oraz numeru ogłoszenia. W ofercie należy podać numer ogłoszenia. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, w tym niekompletne lub wysłane po terminie, nie będą rozpatrywane.
Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę. Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o dacie postepowania selekcyjnego poprzez kontakt określony w ofercie. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego brutto: minimum 3500 zł. W zależności od ilości kandydatów możliwe do zastosowania są następujące metody selekcji – analiza merytoryczna ofert, test wiedzy i kompetencji, sprawdzian praktyczny oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Do składania dokumentów zapraszamy osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno- technicznego stanowiska pracy).
Oferta dostępna jest między innymi na stronie internetowej
http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7.
Dodatkowe informacje uzyskać można w Wydziale Kadr - tel. 012 255 73 01
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- Łatwość komunikacji
- Konieczny jest otwarty stosunek do klienta
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- Umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
- Znajomość przepisów prawa związanych z wykonaniem zadań wymienionych w opisie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Przeszkolenie z obsługi aplikacji użytkowych, adekwatnych do wykonywania zadań na danym stanowisku pracy
- Umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku
- Umiejętność redagowania pism
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o braku współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających umiejętność obsługi aplikacji użytkowych Dokumenty należy złożyć do: 2019-06-19
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu