Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w KrakowieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
samodzielny referentIzba Administracji Skarbowej w Krakowie
ul. Wiślna 7 31-007 Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie spraw gospodarczo-zaopatrzeniowych, w zakresie właściwości rzeczowej komórki, w tym naprawy sprzętu biurowego i drobnego AGD, w celu utrzymania ciągłości pracy i zapewnienia właściwych standardów wyposażenia stanowisk biurowych;
- Prowadzenie spraw związanych z najmem urządzeń drukująco-powielających, w celu zapewnienia ciągłości pracy jednostek i utrzymania właściwego standardu wyposażenia stanowisk biurowych;
- Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu umożliwienia po okresie przechowywania w komórce organizacyjnej, przekazania dokumentów do archiwum zakładowego.
- Prowadzenie obsługi kancelaryjno-administracyjną w komórce organizacyjnej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów oraz wsparcia bieżącej pracy kierownika i pracowników.
Warunki pracyPraca w systemie 8 godzinnym, konieczność telefonicznej i bezpośredniej obsługi klientów wewnętrznych, praca pod presją czasu. Możliwe zagrożenie korupcją.
Przy wykonywaniu zadań niezbędna będzie :
- komunikatywność, umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i
podejmowania na jej podstawie decyzji,
- umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
budynek z windą, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, praca w biurowcu na drugim piętrze, praca przy komputerze
z wykorzystaniem kserokopiarki i drukarki, praca przy oświetleniu mieszanym.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W liście motywacyjnym należy dopisać: „Ogłoszenie nr 20464” oraz wskazać sposób kontaktowania się podczas procesu rekrutacji (tj. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej).
Informacje dotyczące kandydatów spełniających wymagania formalne oraz terminy kolejnych etapów rekrutacji będą ogłaszane wyłącznie na stronie internetowej (www.malopolskie.kas.gov.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7.
Dodatkowe informacje uzyskać można w Wydziale Kadr – tel. 012 255-73-01.
Złożone dokumenty nie będą odsyłane, dokumenty będą niszczone po zakończeniu naboru, z uwzględnieniem art. 33 ustawy o służbie cywilnej.
Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę.
Podania niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta dostępna jest m.in. na stronie internetowej http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7
Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone będzie w dwóch etapach, tj. testu wiedzy (sprawdzającego umiejętności niezbędne określone w niniejszym ogłoszeniu) i rozmowy rekrutacyjnej dla kandydatów pozytywnie zakwalifikowanych po teście.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego brutto ok. 3300,00
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
praca w administracji lub praca biurowa
pozostałe wymagania niezbędne:- otwarty stosunek do klienta
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytor tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
- umiejętność planowania i koordynowania współpracy komórki z zewnętrznymi dostawcami usług
- umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku
- umiejętność pracy pod presją czasu
- odporność na stres
- umiejętność redagowania pism
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyoświadczenie o braku współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów ( dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. )Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-18
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu