Numer oferty: StPr/21/4965
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- realizacja powierzonych zdań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- opracowywanie zbiorczej ewidencji przydzielonych zadań inwestycyjnych w fazie realizacyjnej i stopnia ich zaawansowania;
- kompletowanie w teczkach zadań, z chwilą wprowadzenia zadań do etapu realizacji, następujących dokumentów:
- pozwoleń na budowę lub zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót niewymagających pozwoleń na budowę,
- kopii dokumentów Sekcji Zamówień Publicznych o wyborze najkorzystniejszej oferty,
- protokołów przekazania terenu budowy,
- pism dotyczących wyznaczenia inspektorów nadzoru Wydziału Inwestycji Budowlanych do pełnienia nadzoru inwestorskiego na realizowanych zadaniach,
- umów, aneksów, protokołów konieczności, zestawień kosztów zadania,
- kosztorysów wraz z protokołami odbiorów końcowych,
- gwarancji i aneksów dotyczących należytego wykonania umowy,
- zgłoszeń wykonawców robót o zakończeniu robót i gotowości do odbioru obiektu.
- Weryfikacja prawidłowości otrzymanych faktur na roboty budowlane pod kątem ich kompletności i zgodności z umową;
- Udział w procesie obiegu dowodów dokumentujących realizację wydatków rzeczowych z tytułu zakupu, dostaw i usług na bazie Zintegrowanego Wieloszczeblowego Systemu Informatycznego Resortu Obrony Narodowej (ZWSI RON)
- Przygotowanie korespondencji z organami administracji państwowej, samorządowej, instytucjami wojskowymi i innymi instytucjami oraz wykonawcami robót, dotyczącej realizacji zadań, przygotowanie materiałów do sprawozdań, analiz i zestawień dotyczących stanu realizacji zadań inwestycyjno-remontowych, a także materiałów do propozycji korekt parametrów zadań inwestycyjno-remontowych ujętych w Centralnych Planach Rzeczowych oraz składanie w tym zakresie informacji Kierownikowi Sekcji do 5 dnia każdego miesiąca;
- Prowadzenie bieżącej ewidencji i analizy poniesionych nakładów na realizowanych zadaniach w stosunku do wartości umownych i limitów ograniczających wartości zadania w danym roku budżetowym, a także w zakresie terminów zakończenia zadań oraz składanie w tym zakresie informacji do 5 każdego miesiąca;
- Utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia;
- Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów bhp i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;
- Właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiały archiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
- Rozliczanie zadań inwestycyjnych (elaborat);
- Ewidencja i pilnowanie terminów rękojmi i gwarancji;
- Kontrola terminowych wpływów harmonogramów, ich procedowanie;
- Prowadzenie rejestru podwykonawców;
- Procedowanie wprowadzania podwykonawców do umowy;
- Przekazywanie do zatwierdzenia przygotowanych przez wykonawcę harmonogramów realizacji przydzielonych zadań inwestycyjnych;
- Informowanie Pion Głównego Księgowego o konieczności zwolnienia kwot zabezpieczeń na czas rękojmi i gwarancji;
- Współuczestnictwo w przeprowadzaniu wszystkich czynności wynikających z procedury negocjacji cenowych w trakcie realizacji zadań na podstawie zatwierdzonych protokołów konieczności w zakresie określonym przez koordynatora oraz kierownika Sekcji Rozliczeń, przeprowadzanie procedury udzielania zamówień o wartości poniżej 30.000,00 EUR w zakresie określonym przez koordynatora oraz kierownika Sekcji Rozliczeń.
Wykształcenie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:- list motywacyjny oraz CV, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej /oraz przyszłych* rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie,- oferty należy składać w formie papierowej listownie na adres: RZI Bydgoszcz lub osobiście w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Bydgoszcz 85-915 ul. Podchorążych 33, w kancelarii p. 2, w zamkniętej, podpisanej kopercie z dopiskiem: : Samodzielny referent w Wydziale Inwestycji Budowlanych w terminie do 19.11.2021 r.- kontakt tel: pod nr 261-413-882; 261-413-855; 261-413-860. Dokumenty aplikacyjne złożone w związku z przeprowadzonym naborem będą przechowywane w Wydziale Koordynacji i Analiz do dnia rekrutacji, a następnie komisyjnie zniszczone.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.