Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0250


Obowiązki:

dekretowanie i księgowanie dokumentów; księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.; prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej; aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów; współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS); przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; aktywna współpraca z innymi działami spółki i kontrahentami.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 2] : znajomość zasad rachunkowości PSR oraz MSR/MSSF, znajomość bieżących przepisów prawa podatkowego [Umiejętność 1] : znajomość zasad rozliczeń podatkowych Spółki w Specjalnej Strefie Ekonomicznej [Inne] : wykszt. wyższe ekonomiczne; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (głównie Excel); dośw. w pracy z systemem programu Symfonia (mile widziane);


Miejsce pracy: Spichrzowa 13, 11-040 Dobre Miasto, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi