Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0539


Obowiązki:

dekretowanie i księgowanie dokumentów; księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów; prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej; aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów; współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS); przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; aktywna współpraca z innymi działami spółki i kontrahentami



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), inne

Pozostałe wymagania:

  • [Inne] : wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość); znajomość zasad rachunkowości PSR oraz MSR/MSSF; znajomość zasad rozliczeń podatkowych Spółki działającej w Specjalnej Strefie Ekonomicznej; znajomość pakietu Ms Office (głównie Excel); doświadczenie w pracy z systemem programu Symfonia (mile widziane);


Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 5, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Osoba do kontaktu: Joanna Kuligowska

Email: joanna.kuligowska@agrochem.com.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi