Opis stanowiska pracy

przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych w oparciu o bieżące przepisy;
księgowanie i opisywanie dokumentów;
zapewnienie prawidłowego i terminowego sporządzania deklaracji VAT oraz CIT;
kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi;
przygotowywanie analiz, kalkulacji, raportów na potrzeby wewnętrzne firmy;
miesięczna kontrola sald kont księgowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych;
dbanie o optymalne rozwiązania podatkowe dla firmy;
kontrola dokumentów źródłowych pod kątem ich zgodności z wymogami formalnymi;
współpraca z audytorami;
bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( min. banki, audytorzy, instytucje kontrolujące);
merytoryczne wsparcie Zarządu Fundacji;
tworzenie i monitorowanie procedur wewnętrznych, optymalizacja procesów księgowych i podatkowych.

Wymagania

wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia);
praktyczna znajomość aktualnych przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości,
biegła znajomość prawa podatkowego, bilansowego, ustawy o VAT oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce;
inicjatywa i samodzielność w działaniu, dokładność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy;
zdolności analityczne;
zaawansowana znajomość programów z pakietu MS Office (przede wszystkim MS Excel

Prezentacja firmy

Jesteśmy Fundacją która od ponad 20 lat udziela profesjonalnej pomocy ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Medycyna / Służba zdrowia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi