przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych w oparciu o bieżące przepisy;
księgowanie i opisywanie dokumentów;
zapewnienie prawidłowego i terminowego sporządzania deklaracji VAT oraz CIT;
kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi;
przygotowywanie analiz, kalkulacji, raportów na potrzeby wewnętrzne firmy;
miesięczna kontrola sald kont księgowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych;
dbanie o optymalne rozwiązania podatkowe dla firmy;
kontrola dokumentów źródłowych pod kątem ich zgodności z wymogami formalnymi;
współpraca z audytorami;
bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( min. banki, audytorzy, instytucje kontrolujące);
merytoryczne wsparcie Zarządu Fundacji;
tworzenie i monitorowanie procedur wewnętrznych, optymalizacja procesów księgowych i podatkowych.
wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia);
praktyczna znajomość aktualnych przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości,
biegła znajomość prawa podatkowego, bilansowego, ustawy o VAT oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce;
inicjatywa i samodzielność w działaniu, dokładność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy;
zdolności analityczne;
zaawansowana znajomość programów z pakietu MS Office (przede wszystkim MS Excel
Jesteśmy Fundacją która od ponad 20 lat udziela profesjonalnej pomocy ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.