• sporządzanie bilansu zysków i strat
• księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.
• prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
• przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
• przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
• dekretacja i księgowanie dokumentów
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi tj. ZUS, US, NBP, GUS
• współpraca z innymi działami organizacji w zakresie księgowości
• prowadzenie procedur księgowych i dokumentacji księgowej
• wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość)
• min 3 - letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• znajomość programów księgowych - mile widziany Comarch XL
• praktyczna znajomość MS Office (głównie MS Excel)
• znajomość aktualnych przepisów
• dokładność, sumienność, rzetelność
• dobra organizacja pracy, terminowość
• znajomość branży TSL - mile widziana
Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.