#

Samodzielny księgowy / księgowa - biuro rachunkowe - angielski / hiszpański

Asesores Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

  • Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości dla klientów biura.
  • Stały kontakt z klientami, w j. polskim lub angielskim lub hiszpańskim.
  • Przygotowywanie dwujęzycznych sprawozdań finansowych dla spółek prawa polskiego.
  • Przygotowanie księgowań, raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat).
  • Bieżący kontakt z klientem.

 

Oferujemy:

  • Kilkudziesięcioosobowy zespół w biurach w Warszawie, Krakowie i Rzeszowie.
  • Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Kontakt z językiem angielskim / hiszpańskim,
  • Dofinansowane kursy językowe w godzinach pracy,
  • Dodatkowe dni wolne w Wigilię, Sylwestra i Wielki Piątek, 
  • Dodatkowe 10 dni urlopu ponad limit KP,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Duże możliwości rozwoju,
  • Dostęp do szkoleń Krajowej Izby Doradców Podatkowych,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Rozszerzony pakiet medyczny dla całej rodziny,
  • Kartę Multisport,
  • Pracę na 39. piętrze w ścisłym centrum z piękną panoramą Warszawy
  • Bezpłatną literaturę branżową,
  • Szkolenia finansowane przez pracodawcę,
  • Dopuszczamy możliwość rozpoczęcia okresu zatrudnienia od pracy w niepełnym wymiarze godzin.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji ( CV ) za pomocą formularza infoPraca bądź bezpośrednio do Asesores Tax Advisory Spółka Doradztwa Podatkowego Sp. z o.o.

 Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez Asesores Tax Advisory Spółka Doradztwa Podatkowego Sp. z o.o."

Wymagania

  • Co najmniej pięcioletnie doświadczenie w księgowości,
  • Doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych,
  • Znajomość programu Comarch Optima,
  • Dobra znajomość języka angielskiego lub hiszpańskiego umożliwiająca swobodny kontakt z klientem będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości,
  • Samodzielność, sumienność, rzetelność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,

Prezentacja firmy

Asesores sp. z o.o. sp.k. jest biurem świadczącym kompleksowe usługi dla... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/09/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
5 000PLN - 9 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
tak: luxmed, multisport, kursy językowe, dodatkowe dni urlopu
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca BPO / outsourcing, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi