Opis stanowiska pracy
- Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości dla klientów biura.
- Stały kontakt z klientami, w j. polskim lub angielskim lub hiszpańskim.
- Przygotowywanie dwujęzycznych sprawozdań finansowych dla spółek prawa polskiego.
- Przygotowanie księgowań, raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat).
- Bieżący kontakt z klientem.
Oferujemy:
- Kilkudziesięcioosobowy zespół w biurach w Warszawie, Krakowie i Rzeszowie.
- Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Kontakt z językiem angielskim / hiszpańskim,
- Dofinansowane kursy językowe w godzinach pracy,
- Dodatkowe dni wolne w Wigilię, Sylwestra i Wielki Piątek,
- Dodatkowe 10 dni urlopu ponad limit KP,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Duże możliwości rozwoju,
- Dostęp do szkoleń Krajowej Izby Doradców Podatkowych,
- Elastyczny czas pracy,
- Rozszerzony pakiet medyczny dla całej rodziny,
- Kartę Multisport,
- Pracę na 39. piętrze w ścisłym centrum z piękną panoramą Warszawy
- Bezpłatną literaturę branżową,
- Szkolenia finansowane przez pracodawcę,
- Dopuszczamy możliwość rozpoczęcia okresu zatrudnienia od pracy w niepełnym wymiarze godzin.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji ( CV ) za pomocą formularza infoPraca bądź bezpośrednio do Asesores Tax Advisory Spółka Doradztwa Podatkowego Sp. z o.o.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez Asesores Tax Advisory Spółka Doradztwa Podatkowego Sp. z o.o."
Wymagania
- Co najmniej pięcioletnie doświadczenie w księgowości,
- Doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych,
- Znajomość programu Comarch Optima,
- Dobra znajomość języka angielskiego lub hiszpańskiego umożliwiająca swobodny kontakt z klientem będzie dodatkowym atutem,
- Znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości,
- Samodzielność, sumienność, rzetelność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
Prezentacja firmy
Asesores sp. z o.o. sp.k. jest biurem świadczącym kompleksowe usługi dla...
Asesores sp. z o.o. sp.k. jest biurem świadczącym kompleksowe usługi dla biznesu: usługi księgowe, doradztwo księgowe, prawne i kadrowo-płacowe, zakładanie nowych firm oraz tłumaczenia.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 24/09/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 5 000PLN - 9 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- tak: luxmed, multisport, kursy językowe, dodatkowe dni urlopu
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca BPO / outsourcing, Praca Finanse