Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości dla klientów biura.
Stały kontakt z klientami anglojęzycznymi / hiszpańskojęzycznymi.
Przygotowywanie dwujęzycznych sprawozdań finansowych dla spółek prawa polskiego.
Przygotowanie księgowań, raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat).
Bieżący kontakt z klientem.
Oferujemy:
Pracę w wieżowcu w ścisłym centrum z pięknym widokiem na panoramę Warszawy
Kilkudziesięcioosobowy zespół w biurach w Krakowie i Warszawie
Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
Codzienny kontakt z językiem angielskim / hiszpańskim,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Duże możliwości rozwoju,
Elastyczny czas pracy,
Rozszerzony pakiet medyczny dla całej rodziny,
Kartę Multisport,
Bezpłatną literaturę branżową,
Szkolenia finansowane przez pracodawcę,
Dopuszczamy możliwość rozpoczęcia okresu zatrudnienia od pracy w niepełnym wymiarze godzin.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji ( CV ) za pomocą formularza infoPraca bądź bezpośrednio do Asesores sp. z o.o. sp.k.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez Asesores sp. z o.o. sp.k."
Co najmniej dwuletnie doświadczenie w księgowości,
Doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych,
Znajomość programu Comarch Optima,
Dobra znajomość języka angielskiego lub hiszpańskiego umożliwiająca swobodny kontakt z klientem,
Znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości,
Samodzielność, sumienność, rzetelność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań,
Bardzo dobra organizacja pracy,
Asesores sp. z o.o. sp.k. jest biurem świadczącym kompleksowe usługi dla... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.