HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Samodzielna/-y Księgowa/-y
Obowiązki:
Wsparcie działu księgowości w codziennych działaniach
Weryfikacja i wprowadzanie dokumentów księgowych
Przygotowywanie dokumentów do płatności
Archiwizacja dokumentów księgowych
Praca z wykorzystaniem programu Microsoft Dynamics.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 2-3 lata)
Znajomość zagadnień związanych z listami płac
Znajomość przepisów związanych z wynagrodzeniami pracowników oraz US i ZUS
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Oferta:
Ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Praca w międzynarodowym środowisku
Przyjazną atmosferę pracy.