Opis stanowiska pracy

DOM RACHUNKOWOŚCI I DORADZTWA

poszukuje kandydatów na stanowisko

Samodzielna (y) Księgowa (y)

 

Miejsce pracy: Poznań ul. Głogowska 277 lub ul. Obornicka 330

Region: wielkopolskie

 

Wymagania, jakie stawiamy kandydatom:

  • wykształcenie wyższe z zakresu finansów i rachunkowości,
  • 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • wiedza z zakresu księgowości i podatków umożliwiająca samodzielne prowadzenie
  • pełnych ksiąg oraz KPiR,
  • umiejętność sporządzenia rocznych sprawozdań finansowych i deklaracji VAT, CIT,
  • umiejętność sporządzania raportów dla GUS i NBP,
  • odpowiedzialność, inicjatywa, zaangażowanie i motywacja,
  • dobra komunikacja i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • wysoka kultura osobista

 

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji, o dużym potencjale i aspiracjach,
  • samodzielność i duże możliwości rozwoju zawodowego,
  • współpracę z klientami zagranicznymi,
  • elastyczny czas pracy,
  • szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu rachunkowości, podatków, szkolenia językowe,
  • wsparcie doradców podatkowych,
  • przede wszystkim świetną atmosferę i współpracę z młodym, energicznym i doświadczonym zespołem księgowych i doradców.

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez DRD Business Center Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

 

Informujemy, że Administratorem danych jest DRD Business Center Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 277. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania lub cofnięcia zgody. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Dane będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

 

Prezentacja firmy

Zakładanie i obsługa spółek w zakresie: księgowość, kadry, płace,... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi