Opis stanowiska pracy
OBOWIĄZKI:
- Uczestniczenie w sporządzaniu jednostkowego, sprawozdania finansowego, bilansu, rachunku zysków i strat, przepływów finansowych, ZZWK;
- Uczestniczenie w sporządzaniu skonsolidowanego sprawozdania finansowego na potrzeby spółki krajowej,
- Kontakt z bankami oraz innymi instytucjami finansowymi US, ZUS, GUS, PFRON;
- Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturowanie,
- Rozliczanie: płac, zasiłków, zleceń, składek ZUS i PPK, delegacji pracowniczych,
- Gospodarka związana ze środkami trwałymi,
- Znajomość problematyki ZFŚS,
- Pomoc w raportowaniu danych finansowych dla Zarządu Spółki.
WYMAGANIA:
- Min. 5-letnie doświadczenie na stanowisku księgowy/księgowa;
- Znajomość programu Streamsoft Prestige, mile widziana znajomość Symfonia Finanse i Księgowość oraz Kadry i Płace a także Środki trwałe oraz obsługa programu Płatnik,
- Znajomość przepisów w tym w szczególności UoR, Pdop, VAT, PCC
- Sumienność, dokładność, zaangażowanie;
- Znajomość pakietu MS Office;
OFERUJEMY:
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
WYMAGANE DOKUMENTY:
Prezentacja firmy
SHK Holding jest rodzinną grupa kapitałową z w pełni polskim kapitałem, ...
SHK Holding jest rodzinną grupa kapitałową z w pełni polskim kapitałem, która została utworzona w 2016 r. Spółka działa na terenie kraju i skupia firmy, których zasadniczym, wspólnym mianownikiem jest oparcie swojej wartości na „myśli inżynierskiej” i wieloletnim know how. Strategia inwestycyjna Grupy oparta jest na dwóch głównych kierunkach:
- rozwoju organicznym
Wieloletni, konsekwentny i trwały rozwój oraz reinwestowanie osiąganych zysków pozwala Grupie Kapitałowej na trwały, niezakłócony wzrost pozwalający na zdobywanie nowych rynków. W tym zakresie poza skierowaniem oferty do szerokiej grupy firm przemysłowych w Polsce, udaje się Spółkom z Grupy w szczególności z sektora automotive i sektora badawczego, zdobywanie rynków zagranicznych.
- rozwoju akwizycyjnym
Obrana i wdrażana strategia rozwoju Grupy polegała i polega na rozszerzaniu aktywności w obszarach, które podobnie jak działalność macierzysta, oparte są o wiedzę i umiejętności inżynierskie. Bazując na dobrych doświadczeniach i możliwości otwierania nowych szans rozwojowych Grupa nie rezygnuje ze zwiększania zakresu i skali działania poprzez akwizycje wciąż poszukując na rynku ciekawych projektów inwestycyjnych z zakresu fuzji i przejęć. Dotychczasowe doświadczenia w tym obszarze pozwoliły wykształcić model działania pozwalający skutecznie i z sukcesem przeprowadzać taką ścieżkę rozwoju.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/12/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa