Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Średnie ogólnokształcące
Branża: Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse, Praca Administracja biurowa
Atrakcyjne, samodzielne stanowisko w połączeniu z atrakcyjnymi warunkami pracy w ramach którego, przy pełnym wsparciu przełożonych i sympatycznych koleżanek oraz kolegów wykonywane są następujące czynności:
- współpraca z klientami Kancelarii,
- prowadzenie ksiąg handlowych,
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
- ustalanie zobowiązań podatkowych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań;
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- praca rozpoczynana w wybranych przez siebie godzinach między 7.00 - 9.00 w prestiżowej południowej dzielnicy Katowic z prawem wykorzystania 2 dni pracy w miesiącu w systemie Home Office
- różnego rodzaju premie
- dofinansowanie do kursów językowych
- prywatny pakiet medyczny (łatwy i szybki dostęp do lekarzy specjalistów) oraz grupowe ubezpieczenie na życie i wiele nieszczęśliwych wypadków
- pracę w klimatyzowanych pomieszczeniach w młodym, pełnym energii i zapału, życzliwym i koleżeńskim zespole
- wyjątkową, partnerską kulturę firmy
- praca z wykorzystaniem najnowszych technologii i programów
- miejsce postojowe na firmowym parkingu
- Ekspresy do kawy w aneksach kuchennych, parzące kawy małe, średnie, duże, z mlekiem, bez mleka, słabe, średnie, normalne, mocne, typu latte, capuccino, espresso, i co tylko człowiek potrzebuje, a ponadto mikrofalówki, lodówki, woda ciepła, zimna i gazowana dostępna cały rok, herbata, kawa mielona i rozpuszczalna oraz cukier zapewniane przez Kancelarię
- ogródek firmowy
- Uprzejmy, miły opiekuńczy Zarząd
- dla pracowników zamiejscowych możliwe mieszkanie
Oczkujemy:
- stałego doskonalenie umiejętności zawodowych
- min. dwuletniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu ksiąg handlowych i ustalaniu zobowiązań podatkowych;
- praktyczna umiejętność sporządzania sprawozdań i projekcji finansowych, deklaracji podatkowych, zeznań rocznych itp.
Mile widziane
- znajomość programów Symfonia lub Optima
- znajomość języka angielskiego
- swobodne posługiwanie się Excelem
- lojalność i integracja z członkami zespołu i zarządem
- czerpanie przyjemności z wykonywanej pracy
- empatyczny stosunek do klienta
- wesołe usposobienie
- życzliwy stosunek do współpracowników i zarządu
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.