#

Samodzielna/y Księgowa/y

Kancelaria Podatkowa Kwartet

Katowice, śląskie

Kancelaria Podatkowa Kwartet

Samodzielna/y Księgowa/y

Od: Kancelaria Podatkowa Kwartet
Miejsce pracy: Katowice

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 2 lata

Wykształcenie: Średnie ogólnokształcące

Branża: Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa

Kancelaria Podatkowa Kwartet

Atrakcyjne, samodzielne stanowisko w połączeniu z atrakcyjnymi warunkami pracy w ramach którego, przy pełnym wsparciu przełożonych i sympatycznych koleżanek oraz kolegów wykonywane są następujące czynności:

  • współpraca z klientami Kancelarii,
  • prowadzenie ksiąg handlowych,
  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
  • ustalanie zobowiązań podatkowych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań;

Oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • praca rozpoczynana w wybranych przez siebie godzinach między 7.00 - 9.00 w prestiżowej południowej dzielnicy Katowic z prawem wykorzystania 2 dni pracy w miesiącu w systemie Home Office
  • różnego rodzaju premie
  • dofinansowanie do kursów językowych
  • prywatny pakiet medyczny (łatwy i szybki dostęp do lekarzy specjalistów) oraz grupowe ubezpieczenie na życie i wiele nieszczęśliwych wypadków
  • pracę w klimatyzowanych pomieszczeniach w młodym, pełnym energii i zapału, życzliwym i koleżeńskim zespole
  • wyjątkową, partnerską kulturę firmy
  • praca z wykorzystaniem najnowszych technologii i programów
  • miejsce postojowe na firmowym parkingu
  • Ekspresy do kawy w aneksach kuchennych, parzące kawy małe, średnie, duże, z mlekiem, bez mleka, słabe, średnie, normalne, mocne, typu latte, capuccino, espresso, i co tylko człowiek potrzebuje, a ponadto mikrofalówki, lodówki, woda ciepła, zimna i gazowana dostępna cały rok, herbata, kawa mielona i rozpuszczalna oraz cukier zapewniane przez Kancelarię
  • ogródek firmowy
  • Uprzejmy, miły opiekuńczy Zarząd 
  • dla pracowników zamiejscowych możliwe mieszkanie

Oczkujemy:

  • stałego doskonalenie umiejętności zawodowych
  • min. dwuletniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu ksiąg handlowych i ustalaniu zobowiązań podatkowych;
  • praktyczna umiejętność sporządzania sprawozdań i projekcji finansowych, deklaracji podatkowych, zeznań rocznych itp.

Mile widziane

  • certyfikat księgowy
  • znajomość programów Symfonia, Optima, Ramzes, Demega,
  • znajomość języka angielskiego
  • swobodne posługiwanie się Excelem
  • lojalność i integracja z członkami zespołu i zarządem
  • czerpanie przyjemności z wykonywanej pracy
  • empatyczny stosunek do klienta
  • wesołe usposobienie
  • życzliwy stosunek do współpracowników i zarządu
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi