Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 13/12/2019.

Samodzielna/y księgowa/y

Katowice, śląskie

Kancelaria Podatkowa Kwartet

Opis stanowiska pracy

Atrakcyjne, samodzielne stanowisko pracy, na którym zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna głównie za:

  • współpracę z klientami Kancelarii,
  • prowadzenie ksiąg handlowych,
  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
  • ustalanie zobowiązań podatkowych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań;

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • praca rozpoczynana w wybranych przez siebie godzinach między 7.00 - 9.00 w prestiżowej południowej dzielnicy Katowic z prawem wykorzystania 2 dni pracy w miesiącu w systemie home office
  • różnego rodzaju premie
  • dofinansowanie do kursów językowych
  • prywatny pakiet medyczny (łatwy i szybki dostęp do lekarzy specjalistów) oraz grupowe ubezpieczenie na życie i wiele nieszczęśliwych wypadków
  • pracę w klimatyzowanych pomieszczeniach w młodym, pełnym energii i zapału,życzliwym zespole
  • wyjątkową, partnerską kulturę firmy
  • praca z wykorzystaniem najnowszych technologii
  • miejsce postojowe na firmowym parkingu
  • Ekspresy do kawy w aneksach kuchennych, parzące kawy małe, średnie, duże, z mlekiem, bez mleka, słabe, średnie, normalne, mocne, typu latte, capuccino, espresso, i co tylko człowiek potrzebuje, a ponadto mikrofalówki, lodówki, woda ciepła, zimna i gazowana dostępna cały rok, herbata, kawa mielona i rozpuszczalna oraz cukier zapewniane przez Kancelarię
  • ogródek firmowy
  • Uprzejmy, miły opiekuńczy Zarząd 
  • dla pracowników zamiejscowych mieszkanie

 

Wymagania:

  • stałe doskonalenie umiejętności zawodowych
  • min. dwuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu ksiąg handlowych i ustalaniu zobowiązań podatkowych;
  • praktyczna umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, zeznań rocznych

 

Mile widziane

  • certyfikat księgowy
  • znajomość programów Symfonia, Comarch, Ramzes, Demega, Optima
  • znajomość języka angielskiego
  • swobodne posługiwanie się Excelem
  • lojalność i integracja z członkami zespołu i zarządem
  • czerpanie przyjemności z wykonywanej pracy
  • empatyczny stosunek do klienta
  • wesołe usposobienie
  • życzliwy stosunek do współpracowników i zarządu

 

Wymagania

Możliwa współpraca w formie b2b

Dla osób z odleglejszych części kraju bądź zagranicy możliwość uzyskania mieszkania

Prezentacja firmy

Nasza Kancelaria funkcjonuje od 1991 roku w Katowicach-Ochojcu przy ul. Fabrycznej 24... jako jedna z pierwszych Kancelarii prawno-podatkowych w województwie. W jej składzie osobowym znajdują się doradcy podatkowi, Leszek Knapczyk (wpis na listę Min.Fin. nr 2218), Andrzej Kopiec (wpis na listę Min.Fin. nr 2679), Adam Sochonos (wpis na listę Min.Fin. 2686) i Mariusz Loskot (wpis na listę Min.Fin. nr 2687). Prócz nich współpracują stale adwokaci i radcowie prawni a także eksperci z zakresu rachunkowości, kadr, płac, ubezpieczeń społecznych, ochrony środowiska oraz z innych dziedzin w zależności do bieżących potrzeb przedsiębiorców.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat - rano
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Czas trwania umowy:
Ile dusza zapragnie
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Przedział wynagrodzenia:
3.000,00 zł - 12.000,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Premie, dodatki:
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Finanse , Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa
do góry