Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/1273


Obowiązki:

prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek prawa handlowego, KPiR;
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego;
sporządzanie i składanie deklaracji oraz prowadzenie dokumentacji podatkowej: PIT, VAT i innych przewidzianych prawem (sprawozdania bankowe, GUS, itp.);
obsługa płacowa, ZUS i kadry;
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych i statystycznych;
prowadzenie ewidencji środków trwałych;
sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne spółki;
kontrola i weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym;
bieżąca analiza, weryfikacja i uzgadnianie kont oraz zapisów księgowych;
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami;
kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, GUS, banki.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • [Inne] : znajomość przepisów rachunkowych, podatkowych oraz zagadnień ZUS; samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie; odporność na stres, inicjatywa, dobra organizacja pracy; umiejętność wykonywania pracy indywidualnej i zespołowej.


Miejsce pracy: ZOFII CHRZANOWSKIEJ 8/U-1, 35-020 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi