Opis stanowiska pracy
- Prowadzenie pełnej księgowości firm i kpir zgodnie z Ustawą o rachunkowości i obowiązującymi przepisami prawa podatkowego
- Weryfikacja i księgowanie dokumentów oraz zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Sporządzanie deklaracji podatkowych: PIT, CIT, VAT, JPK
- Tworzenie sprawozdań, raportów i analiz finansowych
- Współpraca z instytucjami: GUS, PERFON, US
Wymagania
- Min 3 – letnie doświadczenia na stanowisku samodzielnej księgowej w biurze rachunkowym
- Praktycznej znajomości przepisów dotyczących rachunkowości i podatków
- Umiejętności ustalania i obliczania zobowiązań podatkowych (CIT, VAT, PIT)
- Umiejętności sporządzania sprawozdań finansowych
- Umiejętność prowadzenia pełnej rachunkowości firm zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Uzgadnianie sald z kontrahentami, bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych
- Dobra organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność
- Samodzielność w działaniu połączona z umiejętnością współpracy z zespołem
Mile widziana:
- Znajomość programu księgowego RESET 2 WROCŁAW
Prezentacja firmy
Biuro Księgowe Sałanowska istnieje na rynku od 1994 roku. Proponujemy pe...
Biuro Księgowe Sałanowska istnieje na rynku od 1994 roku. Proponujemy pełen zakres usług księgowo-podatkowych w zakresie prowadzenia Ksiąg Rachunkowych, Podatkowych Ksiąg Przychodów i Rozchodów, Ewidencji Ryczałtowych.
Prowadzimy ewidencję podatku VAT, rozliczeń rolników, obsługę kadrowo-płacową, rozliczenia z ZUS pracowników i przedsiębiorców, okresowe rozliczenia oraz deklaracje podatkowe, prowadzimy ewidencję na potrzeby podatku VAT, ewidencję środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, ewidencję wyposażenia.
Atuty Biura Rachunkowego Sałanowska:
- wieloletnie doświadczenie
- profesjonalizm i rzetelność
- otwarty, kompetentny, młody i wykształcony Zespół
- nowoczesne rozwiązania przekazywania i dostępu do dokumentów
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/03/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Własna działalność
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse, Praca Administracja biurowa