Opis stanowiska pracy

                                     

  •  Prowadzenie pełnej księgowości firm i kpir zgodnie z Ustawą o rachunkowości i obowiązującymi przepisami prawa podatkowego
  •  Weryfikacja i księgowanie dokumentów oraz zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  •  Sporządzanie deklaracji podatkowych: PIT, CIT, VAT, JPK
  •  Tworzenie sprawozdań, raportów i analiz finansowych
  •  Współpraca z instytucjami: GUS, PERFON, US

 

Wymagania

  •  Wykształcenie kierunkowe
  •  Min 3 – letnie doświadczenia na stanowisku samodzielnej księgowej w biurze rachunkowym
  •  Praktycznej znajomości przepisów dotyczących rachunkowości i podatków
  •  Umiejętności ustalania i obliczania zobowiązań podatkowych (CIT, VAT, PIT)
  •  Umiejętności sporządzania sprawozdań finansowych
  •  Umiejętność prowadzenia pełnej rachunkowości firm zgodnie z obowiązującymi przepisami
  •  Uzgadnianie sald z kontrahentami, bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych
  •  Dobra organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność
  •  Samodzielność w działaniu połączona z umiejętnością współpracy z zespołem

Mile widziana:

  •  Znajomość programu księgowego RESET 2 WROCŁAW

 

Prezentacja firmy

Biuro Księgowe Sałanowska istnieje na rynku od 1994 roku. Proponujemy pe... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Własna działalność
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi