- obsługa finansowo - księgowa oraz kadrowa Klientów firmy
- zarządzanie obiegiem dokumentów i procesami logistycznymi w firmie
- budowa trwałych relacji z Klientami firmy
- dbałość o wizerunek
- doświadczenie i wiedza w zakresie księgowości i finansów firm z różnych branż
- doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej
- umiejetności organizacyjne i kierownicze, umiejętność planowania pracy swojej i podległych pracowników, rozliczanie efektów pracy, zdolności motywacyjne zespołu
- umiejetność efektywnej komunikacji z Klientem
- samodzielność i dyscyplina
- komunikatywna znajomość języka angielskiego plus
- znajomość programów księgowych: Comarch Optima plus
- dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
- dyspozycyjność, profesjonalizm, kreatywność i wyobraźnia
Polekspert Financials
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.