Kancelaria Nieruchomości Elster Estates poszukuje osoby na stanowisko samodzielnej księgowej do działu Zarządzania Nieruchomościami
Obowiązki:
• prowadzenie księgowości Wspólnot Mieszkaniowych
• przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT, PIT, )
• wystawianie faktur,
• sporządzanie sprawozdań finansowych, bilansów
• rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS)
• współpraca w bieżącej obsłudze właścicieli i kontrahentów
Wymagania:
• wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie rachunkowości lub finansów
• doświadczenie na stanowisku księgowej- minimum 3-letnie,
• praktyczna i teoretyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości,
• zdolność analitycznego myślenia, samodzielność oraz chęć doskonalenia
• umiejętność dobrej organizacji pracy
• wymagana znajomość pakietu Office
• odporność na stres
• wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy w zespole
Kancelaria Nieruchomości Elster Estates od 22 lat działa na rynku polski... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.