Salesforce Support Analyst
MIEJSCE PRACY: Kraków
Accenture is a global management consulting, technology services and outsourcing company. Its home page is www.accenture.com.
Dynamika, chmura IT o wiodącej renomie, stale rosnący świat aplikacji na AppExchege, nowoczesny biznes i innowacyjne rozwiązana to właśnie ekosystem Salesforce.
Zapewne już słyszałeś/łaś, że rozwiązania chmurowe są przyszłością – dołącz więc do projektu, w którym nauczysz się ich najszybciej! Z nami będziesz miał szansę poznania Salesforce, by w przyszłości zostać ekspertem w tym obszarze.
Zadania:
- Wsparcie użytkowników aplikacji opartych o platformę Salesforce
- Analiza problemów technicznych (root cause analysis)
- Konfiguracja systemu i naprawa błędów
- Udział w szkoleniach technologicznych i warsztatach
Wymagania:
- Język angielski – min. B2 (praca w międzynarodowym zespole)
- Otwartość na pracę zmianową (możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin)
- Min. 1 rok doświadczenia w branży IT / supporcie
- Podstawowa wiedza o działaniu systemów operacyjnych i konfiguracji
- Umiejętność tworzenia zapytań SQL i obsługi baz danych
Oferujemy:
- Jako największy partner Salesforce na świecie oferujemy możliwość uczestnictwa w prestiżowych wdrożeniach (w 2015 roku prowadziliśmy 8 z 10 największych wdrożeń na świecie)
- Atrakcyjny pakiet szkoleń (w tym szkolenia miękkie i technologiczne)
- Przyjazną atmosferę pracy, cykliczne spotkania integracyjne
- Bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, karnety sportowe, vouchery lunchowe
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
#BEFUTUREPROOF
POZNAJ OSOBY JUŻ PRACUJĄCE W ACCENTURE
DOWIEDZ SIĘ JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACJI
DOWIEDZ SIĘ JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACJI
Sprawdź wszystkie otwarte stanowiska w Accenture: