Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/08/2019.

Opis stanowiska pracy

For our fast growing international oriented company in ICT, based in Warsaw, we are looking for a hands-on person to support our Sales team, someone who can make the account manager more effective by supporting him on a daily basis making quotes, offers, sales communication, follow up leads and providing them with administrative support.

The Sales Support Employee is a person with a hands-on mentality who works in a very structured and accurate way, but is flexible enough to cope with the daily events.

Our preferred candidate is assertive, driven, accurate, flexible, open-minded, structured and cooperative with a good understanding of both customer/user needs and our business needs.

We offer:

· stable contract and attractive salary,
· essential work tools
· trainings for competence development
· possibility of gaining valuable professional experience in foreign markets and
grow professionally inside the company
· positive working atmosphere in an international environment.

Wymagania

Key responsibilities:

· support the account manager to be very effective in increasing revenues,
· follow up emails/calls and keep track of the progress,
· manage the sales pipe line and the corresponding actions,
· make monthly sales reports,
· responsible for client database,
· initiate sales related documentation,
· keep the administration up to date.

Qualifications:

· fresh business or linguistic graduate or minimum years of experience in sales support or back office ,
· ability to multitask and learn quickly,
· excellent command of written and spoken English, other European languages (e.g. Dutch, French) is a plus,
· strong written and verbal communication skills,
· analytical and logical thinking,
· problem solving skills,
· ability to make decision and adapt to changing environment,
· well organized / administration attitude, ability to work well individually or as a member of a team,
· proactive and initiator,
· ability to influence others,
· computer literate, MS Office package is a must,
· strong Internet research skills required.


Please add the clause: I agree that my personal data will be processed by Axtel Sp. z o.o. Sp. K. in order to recruit for the position I am applying for.

Prezentacja firmy

Jesteśmy partnerem liczącym się na globalnym rynku teleinformatycznym. Naszym klientom... dostarczamy kompleksowe, profesjonalne, zintegrowane i zindywidualizowane rozwiązania. Oferujemy telefony, profesjonalne słuchawki nagłowne, rozwiązania IP, systemy telekonferencji, wideokonferencji, profesjonalne centrale telefoniczne, switche, serwery oraz aplikacje biznesowe Call/Contact Center. Współpracujemy z producentami sprzętu prestiżowych marek. Nasze rozwiązania oparte są na wieloletnim doświadczeniu w branży oraz na badaniach prowadzanych w naszym centrum badawczo-rozwojowym. Dzielimy się naszą wiedzą. Uczestniczymy w targach i konferencjach branżowych. Cały czas się doskonalimy, aby technologia, którą dostarczamy naszym klientom była na najwyższym poziomie.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry