- Rekrutacja prowadzona online -
Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji z branży FMCG, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Sales Operations SpecialistMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zapewnienie inntegralności danych w systemie Salesforce poprzez regularne wprowadzanie i kontrolę danych klienckich oraz egzekwowanie wytycznych dla użytkowników końcowych na rynku polskim,
- Kontrola wskaźników KPI dla zespołu sprzedaży,
- Bycie pierwsza linią wsparcia dla wszelkich zapytań technicznych i procesowych użytkowników w systemie Salesforce i innych systemach,
- Opracowanie wskaźników, kamieni milowych, ustrukturyzowanych programów i procedur w celu zapewnienia skutecznego zarządzania kontami pracowników działu sprzedaży w terenie,
- Ścisła współpraca z Managerami w celu kontrolowania jakości procesu sprzedaży i ustalenia priorytetów w zakresie wprowadzania usprawnień,
- Usprawnianie procesu zarządzania klientami, wykorzystanie CRM i zasobów wewnętrznych w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu usług i spójnego zaopatrzenia w produkty,
- Koordynacja i prowadzenie szkoleń w zespołach terenowych i wewnętrznych.
Wymagania:
- Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość systemu Salesforce pod kątem zarządzania operacjami sprzedaży (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu systemem Salesforce),
- Mile widziana znajomość narzędzi Business Intelligence (Mode, Tableau lub Looker),
- Wykształcenie wyższe,
- Wysokorozwinięte umiejętności analityczne,
- Umiejętność dawania rekomendacji biznesowych,
- Odporność na stres,
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- Samodzielność w działaniu.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
- Podstawowe narzędzia pracy,
- Pracę w międzynarodowej organizacji,
- Świetną atmosferę pracy!
- Możliwości rozwoju, szkolenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.