#

Sales Manager - dobra wartościowe

P.M.Piotrawin

Olsztyn, Stawiguda, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Agencja Doradztwa Personalnego Jobfinder, od ponad 12 lat świadczy usługi rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych klientów. Specjalizuje się w innowacyjnych metodach pracy gwarantujących skuteczność, w elastycznym podejściu do każdego zadania i bezpośrednim pozyskiwaniu kandydatów. Dla naszego Klienta, firmy istniejącej od 2009 roku, poszukujemy osoby na stanowisko:
SALES MANAGER - dobra wartościowe
Miejsce pracy: POZNAŃ

Uwielbiasz wyzwania i sprzedaż, jesteś w naprawdę dobry w tym co robisz, masz także sukcesy w sprzedaży do klientów zagranicznych, niewiele Cię zaskoczy w tej branży....

Możesz sprzedać wszystko wszystkim jednak,…. chciałbyś sprzedawać produkty wyjątkowe, najwyższej jakości, których nie mają inni, które zachwycają i w zasadzie sprzedają się same!


Nasz wyjątkowy produkt czeka właśnie na taką osobę jak Ty! A cały świat czeka na nasz produkt, pomóż ludziom go poznać i pokochać!

Wymagania

Czego od Ciebie oczekujemy:
- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz biznesowych
- planowanie budżetu, realizacja celów sprzedażowych
- budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami i partnerami
- budowanie relacji informacyjnych o firmie (newsletery, newsfeed, kontakty z mediami, pozycjonowanie strony, dbałość o dokumentację promocyjną i informacyjną)
-w miarę rozwoju i po osiągnięciu wyników, kierowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym

Idealnie by było gdybyś miał/a:
- doświadczenie w sprzedaży dóbr wartościowych
- bardzo dobra organizacja pracy i kultura osobista
- kreatywność i zdolność wielopłaszczyznowego myślenia i działania
- rozumienie potrzeb klienta i dążenie do najwyższych standardów obsługi
- umiejętność planowania i realizacji celów (budżet, rynki, marketing)
- pasja, charyzma, zaangażowanie, pozytywna energia, otwartość
- znajomość jęz. angielskiego – biegła w mowie i piśmie

Co dla Ciebie mamy?
- stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę lub kontrakt menadżerski (samozatrudnienie)
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
- premię procentową uzależnioną od osiąganych wyników sprzedaży
- niezbędne narzędzia pracy
- mobilność, uczestnictwo w targach i imprezach na całym świecie
- przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole
- wmiarę rozwoju i osiąganych wyników stworzenie i pokierowanie własnym zespołem
- zdobywanie doświadczenia w wyjątkowym miejscu, w ciekawej branży
- możliwość szkoleń i rozwoju wraz z rozwojem firmy

Prezentacja firmy

Doradztwo-Konsulting dla firm polskich pracujących zagranicą.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/04/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi