Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Sales Back Office Specialist

Miejsce pracy: Wrocław
5-7-61980
Salary: 9000 - 12000 PLN

For our client, a leading company providing services in the area of PtP, general ledger and controlling, currently we are looking for:

Sales Back Office Specialist

Localization: Poznań (possibility of relocation)

Main responsibilities:
- Improve overall process quality and support division in implementing improvements;
- Preparing reports about sales back office which include country team performance, efficiency and quality;
- Deliver the best customer service for customers;
- Monitoring customer satisfaction based on customer surveys;
- Resolving issues related to sales back office performance;
- Making evaluations and presentation for stakeholders.

Requirements:
- Experience in the similar position, which included responsibilities in business process improvement;
- Bachelor degree in business administration or similar degree course;
- Great knowledge of the business and administrative process;
- Excellent command of spoken and written English;
- Strong analytical and mathematical skills;
- Being a good team player and ability to work with cross cultural teams;
- Experience in LEAN Enterprise/Six Sigma

Benefits:
- Permanent contract
- Support in relocation process
- Attractive location
- Work in professional, multinational environment
- Benefit package (including private healthcare and Multisport card)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi