Opis stanowiska pracy
Oprandi Polska jest lokalnym oddziałem szwajcarskiej grupy doradztwa personalnego oprandi & partner, założonej w 1988 r. Nasza firma oferuje usługi mające na celu wsparcie klientów i kandydatów w procesie rekrutacji i zarządzania karierą, a także rozwój kompetencji niezbędnych do kierowania ludźmi w organizacji.
Naszym Klientem jest wiodący szwajcarski dostawca elementów technicznych oraz kompleksowych rozwiązań dla producentów OEM w wielu branżach. Firma oferuje indywidualne i niestandardowe rozwiązania inżynieryjne, spełniające bardzo wysokie oczekiwania klientów pod względem jakości. Obecnie, w związku z dynamicznym rozwojem firmy szukamy najlepszego kandydata na stanowisko:
Sales Application Engineer
Miejsce pracy:
Polska południowo-centralna (województwa: śląskie, dolnośląskie, opolskie, łódzkie)
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planu sprzedaży na danym terenie. Raportowanie do Dyrektora Sprzedaży i Marketingu.
- Sprzedawanie produktów i rozwiązań technicznych w sektorze B2B (np. producenci maszyn, OEM)
- Rozwój biznesu we współpracy z istniejącymi i nowymi klientami w celu zwiększenia potencjału komercyjnego
- Kierowanie pełnym cyklem procesu sprzedaży (od oferty po negocjacje ostatecznych warunków umowy)
- Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta
- Zapewnienie i podnoszenie satysfakcji klientów dzięki wysokiej jakości codziennej współpracy
- Aktywna współpraca z innymi działami firmy, a przede wszystkim zespołem inżynierów, w celu przygotowania najlepszej oferty technicznej
- Analiza wyników sprzedaży i marży
- Aktualizowanie bazy danych klientów
Wymagania
- Wykształcenie wyższe. Tytuł inżyniera / wykształcenie techniczne będą dodatkowym atutem
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów technicznych (B2B)
- Sieć kontaktów w lokalnym przemyśle maszynowym oraz OEM będzie stanowić atut
- Kompetencje techniczne
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami i sprzedaży rozwiązań dostosowanych do potrzeb klienta
- Doskonałe umiejętności negocjacyjne
- Koncentracja na wynikach
- Pozytywna, przekonująca i inspirująca osobowość
- Samodzielność
- Analityczny sposób myślenia
- Znajomość MS Office
- Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Prawo jazdy
Pracodawca oferuje
- możliwość pracy w ambitnym i przyjaznym środowisku pracy
- niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy
- umowę o pracę na czas nieokreślony
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie życiorysu za pomocą opcji "Aplikuj".
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zapewniamy dyskrecję.
Numer w Rejestrze Agencji Zatrudnienia: 5551
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Prezentacja firmy
Oprandi Polska jest lokalnym oddziałem międzynarodowej grupy dora...
Oprandi Polska jest lokalnym oddziałem międzynarodowej grupy doradztwa personalnego oprandi & partner, założonej w 1988 r. w Szwajcarii.
W Polsce firma oferuje usługi z zakresu rekrutacji w różnych branżach, a także programy rozwojowe (w tym coaching) i konsultingowe z dziedziny HR.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/12/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Internet / e-commerce