Opis stanowiska pracy
- contacting individual clients by phone and actively selling them company's products;
- developing sales strategies and creating a model for upselling products;
- determining individual needs of a client;
- working with our internal system, applications, and databases;
- creating a positive image for the organization and caring for positive business relations.
Wymagania
- fluency in Bulgarian – a necessary condition;
- experience in a position related to customer service or sales is always appreciated;
- highly-developed communication, interpersonal and negotiation skills;
- excellent organisational skills;
- independence and ambition to reach targets;
- motivation and a commitment to one’s duties;
- high-speed internet access and appropriate conditions for remote work
OFFER
- the opportunity to work from Warsaw, saving the time you would spend commuting to the office;
- flexible hours of work which may be adjusted to your needs, high independence;
- a set of perks (Multisport card, private medical services at Medicover);
- two-component remuneration (base remuneration + commissions);
- a dedicated coordinator to supervise while you learn the ropes;
- training under the supervision of experienced professionals;
- advanced equipment necessary to perform the appointed tasks;
- the opportunity to communicate on a regular basis in a language you know well
Make sure you insert the following statement along with your CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)."
Prezentacja firmy
HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i o...
HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie:
- Praca tymczasowa,
- Rekrutacja,
- Preselekcja,
- Try&Hire,
- Outsourcingu/ zatrudnienie zewnętrzne,
- Interim management,
- Payroll (obsługa kadrowo-płacowa)
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/11/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta