Opis stanowiska pracy

Naszym Partnerem jest firma Robot Coupe, producent profesjonalnych urządzeń do mechanicznej obróbki żywności. Specjalnością tej francuskiej firmy są nowoczesne i wysokowydajne urządzenia do przygotowania i przetwarzania żywności. Firma stale inwestuje w najnowsze osiągnięcia techniczne i kładzie nacisk na zachowanie wysokich standardów bezpieczeństwa. Poszukujemy kandydatów z obszaru Warszawy / województwa mazowieckiego do pracy na stanowisku:

 

Sales and Brand Manager

Woj. Mazowieckie, Łódzkie, Warmińsko-Mazurskie

Kod ref.: 1080/sr/sp/18

 

Cele i zadania na stanowisku pracy:

  • wsparcie sprzedaży produktów w kraju poprzez opiekę nad dystrybutorami (prowadzenie szkoleń produktowych dla przedstawicieli handlowych);
  • prowadzenie profesjonalnych prezentacji urządzeń dla potencjalnych klientów (szefowie kuchni w hotelach, restauracjach, firmach cateringowych, stołówkach) i przyszłych użytkowników produktów firmy Robot Coupe;
  • organizowanie oraz uczestniczenie w targach branżowych i eventach lokalnych;
  • uczestniczenie w szkoleniach produktowych i spotkaniach przedstawicieli we Francji i w Pradze;
  • prowadzenie analizy rynku oraz opracowywanie raportów dla centrali we Francji.

 

Oczekiwania:

  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych;
  • motywacja do rozwoju w zakresie sprzedaży, obsługi klienta (nie wymagamy doświadczenia!);
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
  • umiejętność prowadzenia profesjonalnych prezentacji;
  • łatwość w budowaniu relacji;
  • ukierunkowanie na cel i konsekwencja w działaniu;
  • wewnątrzsterowność;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • dobra prezencja, wysoki poziom kultury osobistej;
  • gotowość do podjęcia pracy w oparciu o umowę B2B;
  • dyspozycyjność do pracy w delegacji (min.4 dni w tygodniu);
  • duże doświadczenie w prowadzeniu samochodu.

 

Pracodawca oferuje:

  • ciekawą pracę, umożliwiającą ciągły rozwój umiejętności społecznych, organizacyjnych i prezentacyjnych;
  • dużą samodzielność w działaniu;
  • szkolenia produktowe za granicą;
  • profesjonalne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, tablet i telefon komórkowy, system do planowania i organizacji pracy, system do zarządzania relacjami z klientami);
  • zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną (własna działalność gospodarcza);
  • wsparcie w założeniu i prowadzeniu własnej działalności;
  • pokrycie kosztów prowadzenia własnej działalności;
  • atrakcyjny system wynagrodzenia (stałe wynagrodzenie podstawowe i premia uzależniona od realizacji celów jakościowych).

 

CV w języku polskim i angielskim prosimy kierować za pomocą przycisku "Aplikuj".

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą działającą w zakresie doradztwa i usług związanych... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Własna działalność
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta, Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia, Praca Reklama / Komunikacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi