W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Sales Administrator with Fininish
Miejsce pracy: ŁódźFor our client international logistic company located in central Poland in Lodz city we are looking for Finnish speakiers for a position of Sales Administrator. Hired person will work stationaly in modern office and will be responsible for remote daily support of sales representatives in Finland.
Scope of duties:
- Daily support of sales representatives in Finland;
- Preparing sales documents;
- Processing data in IT company's system;
- Preparing reports and PowerPoint presentations;
- Daily contact with sales representatives regarding current projects and tasks.
Wymagania:
- Very good Finnish skills - at least B2 level;
- Very good command of English - at least B2 level;
- Familiarity with MS PowerPoint and Excel;
- Excellent communications skills.
Korzyści:
- Stable employemnt of the basis of pernament contract;
- Benefits: private health care, sport card, life inssurance;
- Stable working hours: form Monday till Friday, 8:00 - 16:15.