Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/10/2018.

Sales Administration

Legnica, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Sales Administration
Legnica
NR REF.: 1100317

Twoja następna firma
Dla międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko: Administratora Sprzedaży Miejscem pracy jest Legnica (woj. dolnośląskie).

Twoje następne stanowisko
Celem stanowiska jest koordynacja procesu sprzedaży produktów i usług firmy dla Klienta biznesowego. Osoba zatrudniona w tej roli, będzie odpowiedzialna za bieżącą współpracę z działem sprzedaży oraz produkcją firmy, sporządzanie ofert, gromadzenie odpowiednich dokumentów oraz koordynowanie całego systemu współpracy z Klientami biznesowymi.
Firma nie wymaga doświadczenia na podobnym stanowisku.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od kandydatów oczekujemy wyższego wykształcenia, 2 letniego doświadczenia w pracy administracyjnej w firmie z branży motoryzacyjnej/produkcyjnej/AGD oraz biegłej znajomości języka angielskiego. Poszukujemy kandydatów z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami organizacyjnymi, interpersonalnymi i komunikacyjnymi, zainteresowanymi rozwojem w kierunku sprzedaży.

Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość udziału w ciekawych projektach oraz dodatkowe benefity.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry