W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Sales Account Manager
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego klienta, międzynarodowej firmy, któa jest liderem w swojej branży, poszukujemy obecnie kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Sales Account Manager
Region działania: woj. łódzkie, woj. lubuskie, woj. wielkopolskie, woj. zachodnio-pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
Główne zadania:
- Rozwój współpracy i budowanie relacji z klientami w segmencie cukierniczym, piekarniczym i lodziarskim (B2B, HoReCa)
- Pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy (klienci ostateczni i dystrybutorzy)
- Codzienne wizyty u klientów, w celu identyfikacji szans sprzedaży i wspieraniu ich w decyzjach zakupowych.
- Dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami oraz zapewnienie wysokich standardów jakości obsługi klientów.
- Wdrażanie programów i planów sprzedaży poprzez opracowanie planu działań sprzedażowych w terenie.
- Współpraca z Dyrektorem Sprzedaży w opracowywaniu strategii sprzedaży w celu zwiększenia udziału w rynku regionalnym we wszystkich grupach produktowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe z obszaru technologii żywności lub ekonomii
- Doświadczenie na podobnych stanowisku w branży spożywczej
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Gotowość do częstych podróży służbowych (ok. 80% czasu pracy)
- Wysoko rozwinięte zdolności: komunikacyjne, negocjacyjne, analityczne
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz zarządzania czasem własnym
- Nastawienie na realizację celów oraz optymizm i energia w działaniu
Korzyści:
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Bogaty pakiet benefitów oraz niezbędnych narzędzi do pracy, w tym auto służbowe
- Atrakcyjne wynagrodzenie + system premii za wyniki sprzedaży
- Zadaniowy czas pracy