Opis stanowiska pracy

Wsparcie działu sprzedaży B2B, m.in. w zakresie:
• wstępnej analizy dokumentacji przetargowej,
• aktualizacji i optymizacji danych w systemie,
• przygotowywania i sporządzania ofert, innych dokumentów,
• telefonicznej obsługi klientów zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie udzielania podstawowych informacji o produktach i usługach,
• drobnych tłumaczeń,
• kontroli i rejestracji dokumentów sprzedaży.

Wymagania

• komunikatywna znajomość języka rosyjskiego w mowie i w piśmie,
• komunikatywna znajomość języka angielskiego,
• dodatkowym atutem będzie znajomość języka ukraińskiego,
• mile widziani absolwenci lub studenci ostatnich lat studiów,
• prawo jazdy kat. B,
• znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (szczególnie Excel),
• umiejętność analizy danych, pracy w zespole, dobrej organizacji pracy,
• odpowiedzialność, terminowość i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków.

Prezentacja firmy

Jesteśmy jednym z aktywnych graczy na rynku z branży motoryzacyjnej i lo... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi