Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Nadzorowanie i dbanie o terminową obsługę reklamacji
Ocena jakości i estetyki napraw
Weryfikowanie i opiniowanie zgłoszeń reklamacyjnych
Wymagania stanowiskowe:
Doświadczenie w branży obuwniczej
Znajomość materiałów i technologii w obszarze obuwia oraz galanterii skórzanej
Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Wymagania
Oferujemy Tobie:
Gwarantowany dostęp do prywatnej służby zdrowia,
Ubezpieczenie na życie,
Pakiet sportowo-rekreacyjny,
Zniżki na produkty firmowe.
Prezentacja firmy
Kazar Footwear Sp. z o.o. to właściciel marki Kazar oraz sieci sa...
Kazar Footwear Sp. z o.o. to właściciel marki Kazar oraz sieci salonów Kazar, zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych na terenie Polski. Kazar skupia „zawsze młodych ” pasjonatów, kochających ludzi i modę.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
14/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Kontrola jakości, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Praca na produkcji, Praca Inne, Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?