Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/03/2019.

RtR/PtP/OtC Business Transformations Analyst

Kraków, małopolskie

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Candidate’s Profile

You will be exposed to the very latest automation and technology solutions and in concert with us, and with our encouragement, your career can lift into an accelerated flight path. You will work in various projects and gain first-hand knowledge of the latest Finance processes and technologies including RPA. You will also have an unique chance to sculpt the way in which they are applied in the future, while being connected to global thought leaders.

 

We seek focused and inspired individuals who have the special power to build the close, trusting relationships with the clients which is the key to delivering the seamless and efficient transformations that Clients expect from Capgemini.

  • Proven strong experience (at least 3 years) and strong process knowledge in at least one of the following areas: O2C/P2P/R2R
  • Any additional experience will be an asset: e.g.: process Improvements, client’s faced roles, organization/European/ global projects/ trainings/ workshops/ transitions/ process owning
  • Fluent English
  • Excellent organizational and time management skills
  • Openness for travelling and working on multiple projects such as supporting our clients in creating new SSC, supporting projects related to F&A models transformations (both remotely and on-site in Clients’ offices)
  • Tools: master of MS Office (Excel and PowerPoint), SAP or Oracle
Job description
  • Support Consultants and Experts in various creative projects for external clients (business transformations in F&A area, including RPA solutions)
  • Develop and use various analysis closely with other team members
  • Take part in team preparing expertise on-site with clients to support business transformation projects from Consultants’ perspective
  • Support transformational transition/ implementations and F&A processes analysis as Senior Specialist
  • Maintain good professional relationships with clients

Wymagania

Your team

Capgemini Business Transformations department helps organizations worldwide on their journeys toward increased efficiency and competitiveness with innovative technological solutions to demanding problems, solutions which are often recognized as trailblazing, but for us evolution is the only constant, curiosity and discovery our everyday. We believe collaboration is key, and it is from this source that all else springs. It is only through working closely with each other, and closely listening and responding to our Clients that we can achieve the results we’re become known for.

As an integral part of Capgemini’s Business Transformation Services (BTS), you will be part of teams guiding our Clients towards large-scale transformations using automation and technology solutions at the very forefront of innovation. You will have the opportunity to shape the future of business operations at large and will take responsibility for fine-tuning and orchestrating technology-enabled transformation projects.

What we offer
  • Working in a close-knit team and a friendly atmosphere
  • Development of expert or leader competences
  • Bonuses, including those for recommending new employees 
  • A wide range of training and cofinancing of courses
  • Additional life insurance
  • Attractive package of additional benefits (fitness, gym, cinema, etc.) you chose what you want
  • Integration events and joint celebrations
  • Annual family picnic
  • Employee volunteering opportunities and interesting CSR projects
  • Disability inclusion, assistive technologies, reasonable accommodations
  • Private medical care, also for your family
  • Bicycle parking and carpooling

Prezentacja firmy

Capgemini jest jedną z największych na świecie firm świadczących usługi w zakresie:... konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Sukces naszej działalności tkwi w partnerskim podejściu zarówno do klientów, jak i do pracowników. Jesteśmy harmonijnym zespołem ponad 100 tys. specjalistów w 36 krajach. W Polsce zatrudniamy ponad 4 tys. osób.

Różnorodność jest naszą siłą. Działamy w międzynarodowym środowisku, a nasi pracownicy to absolwenci różnych kierunków, w tym: ekonomicznych, finansowych, lingwistycznych, inżynierskich oraz informatycznych. Wiedząc, że kapitałem są ludzie, oferujemy naszym pracownikom szeroki zakres szkoleń oraz wsparcie w ich dodatkowych działaniach zmierzających do podnoszenia kompetencji poprzez dofinansowywanie nauki języków obcych, studiów podyplomowych, doktoranckich, MBA oraz szkoleń specjalistycznych. Nasi pracownicy mają możliwość zdobywania doświadczeń zawodowych pracując dla naszych klientów w Polsce i za granicą. Przyjazną atmosferę w firmie potwierdzają wewnętrzne badania oraz zewnętrzne rankingi. W tym roku firma Capgemini Polska uzyskała certyfikat TOP EMPLOYERS 2010 przyznawany przez Instytut Corporate Research Foundation (CRF).

Tym, co nas wyróżnia, jest szczególny sposób współpracy z klientem określany mianem Collaborative Business Experience, czyli współdziałanie w biznesie. Uważamy, że współdziałanie wzmacnia firmę, praca zespołowa daje lepsze efekty, a zaufanie i przestrzeganie partnerskich reguł jest fundamentem współpracy.

Prowadzimy szereg działań na rzecz lokalnych społeczności. U podstaw naszego zaangażowania społecznego leży kultura korporacyjna i wartości, jakimi kierujemy się w codziennej pracy. Firma Capgemini jest sygnatariuszem umowy ONZ zobowiązującej do wspierania i przestrzegania 10 zasad ogłoszonych w światowej umowie dotyczącej praw człowieka, standardów pracy, ochrony środowiska i działalności antykorupcyjnej.

Dołącz do naszych zespołów:

Business Process Outsourcing

BPO obecnie jednym z największych centrów outsourcingowych działających na terenie Polski, świadczącym kompleksowe usługi w 28 różnych językach z zakresu: księgowości, finansów, operacji bankowych, obsługi klienta, zakupów, logistyki oraz marketingu. W biurach BPO w Krakowie i Katowicach zatrudnionych jest obecnie ponad 2100 pracowników.

Information Technology Outsourcing

Centrum ITO, należące do światowej sieci Rightshore®, obsługuje zewnętrznych klientów w zakresie usług zdalnego wsparcia technicznego oraz zdalnego zarządzania infrastrukturą informatyczną klientów, zatrudniając obecnie prawie 1500 osób w centrach w Krakowie i Katowicach. Nasi pracownicy wspierają ponad 40 klientów z całego świata, komunikując się w 12 językach.

Rekrutację prowadzimy przez cały rok.

Ze względu na specyfikę pracy, zarówno do Centrum BPO, jak i ITO poszukujemy osób ze zdolnościami analitycznymi i interpersonalnymi, które potrafią pracować w zespole. Każde z oferowanych przez nas stanowisk wymaga znajomości języka angielskiego lub innego języka obcego. Zatrudniamy studentów i absolwentów wszystkich kierunków; preferowane są specjalności ekonomiczne, finansowe, lingwistyczne oraz techniczne. W związku z dynamicznym rozwo-jem planujemy zatrudnić w tym roku kilkuset nowych pracowników.

Więcej o nas na: www.pl.capgemini.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Finanse
Zapisz ofertę
do góry