Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
RtR Accountant with German [online recruitment]
Miejsce pracy: WarszawaDo głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będą:
- Przygotowywanie, weryfikowanie i księgowanie dokumentów w zakresie księgi głównej,
- Prowadzenie rejestru środków trwałych, naliczanie amortyzacji,
- Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych
- Czynności związane z przygotowywaniem oraz wysyłaniem deklaracji podatkowych i statystycznych,
- Miesięczne raportowanie na potrzeby Grupy,
- Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości finansowej oraz korporacyjnej,
- Przygotowywanie dokumentacji i analiz dla audytu, współpraca z audytorami
- Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i realizacja czynności kontrolnych zgodnie z wymogami,
- Kalkulacja i analiza rezerw,
- Kontrola kosztów,
- Analiza danych finansowych.
Oczekiwania:
- min. pół roku doświadczenia w dziale księgowości w spółce bądź w SSC w dziale GL,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz dobra znajomość języka niemieckiego,
- znajomość MS Office,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- rozwinięte zdolności analityczne i dbałość o szczegóły,
- umiejętność pracy w zespole,
- chęć rozwoju zawodowego.
Nasz klient oferuje:
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowych strukturach,
- różnorodny zakres obowiązków,
- przyjazna atmosferę pracy w profesjonalnym zespole,
- pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet sportowy).