Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zadania: - Profesjonalna obsługa i prowadzenie recepcji firmowej - Obsługa centrali telefonicznej - Wprowadzanie faktur do systemu księgowego - Obsługa poczty i przesyłek kurierskich, korespondencji i dokumentacji firmowej - Drobne prace sekretarskie - Współpraca ze wszystkimi działami w firmie
Nasze oczekiwania: - Doświadczenie w pracy biurowej (minimum rok). - Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 - warunek konieczny. - Dyspozycyjność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin. - Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej. - Skrupulatność, chęć uczenia się i dbałość o detale. - Zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywaną pracę.
Oferujemy: - Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biurowej, - Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę, - Elastyczny grafik (8-20) możliwość wybrania godzin, - Dogodną lokalizację na Mokotowie, - Pracę w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku, - Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym otoczeniu.
Numer referencyjny: RP/MS/05/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?