Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/04/2019.

Opis stanowiska pracy

Responsibilities:

  • Manages and monitors global roll-outs of B2C solutions based on Hybris, FirstSpirit, SAP and other for assigned brands and countries
  • Works together with brand and IT representatives on implementing brand websites, online shops, email marketing solutions and other applications in area of CRM and social media
  • Defines and manages schedule for local projects and co-ordinates all relevant stakeholders (e.g. country, IT, agency, brand)
  • Develops and communicates global standards, ensures consistent approaches in the countries and identifies project dependencies with other BSH projects and proposes solutions
  • Arranges knowledge transfer of project procedures, guidelines and required activities to countries and consults countries on best practice solutions in website and digital marketing

Requirements:

  • University degree in marketing, business, information technology or similar field
  • Proven track record in managing digital marketing projects, at least 3 years of appropriate professional experience, familiarity with agile development an advantage
  • Professional experience in using various web tools: CMS (e.g. FirstSpirit), eCommerce engine (e.g. Hybris), web analytics (e.g. Adobe Analytics/ Omniture), SEO knowledge of advantage
  • Service-oriented, strong communication skills, capable of managing multiple projects in parallel, muliticultural, must be able to effectively engage with multiple levels of management, experienced in working in a matrix organization
  • Fluent English, both written and spoken, is a must

Wymagania

Offer:

  • International, well-known organization
  • Ongoing development of professional qualifications
  • Stable employment and professional work environment
  • Private healthcare and package of other benefits (e.g. sports package)
  • Flexible working hours, possible remote work on selected days

Prezentacja firmy

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu BSH... Home Appliances Group.
Nasze produkty marki Bosch, Siemens (Neff, Constructa i Gaggenau), jak również inne regionalne marki ułatwiają życie każdego dnia. Jako międzynarodowy koncern z rocznym obrotem ponad 11,4 mld euro zatrudniający ponad 53.000 pracowników w 2014 roku spełniamy oczekiwania wymagających klientów na całym świecie poprzez nowoczesną technikę, wyjątkowe wzornictwo oraz najwyższy komfort obsługi.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Kadra zarządzająca , Praca Internet / e-commerce , Praca Top management
Zapisz ofertę
do góry