#

Response Desk Administrator

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Response Desk Administrator

Miejsce pracy: Kraków
6-6-61820

For our client, we are searching for:
Response Desk Administrator

- Administers assigned supplier queries
- Responding to queries via email and phone
- Evaluates suppliers responses, follows the established response protocol and escalates accordingly when necessary
- Uses superior interpersonal communications skills to effectively interface with suppliers, buyers, subcontract administrators, stakeholders and functional partners at all levels of the organization
- Researches specific suppliers, invoices, Purchase Orders in support of proper response and routing. This research could include several different reports, systems, and data sources

Wymagania:
- Fluency in English, both written and spoken
- Customer service experience
- Higher degree or student status
- Some experience within Accounting or Procurement would be an asset
- Excellent written and verbal communications skills
- Strong attention to details
- Working knowledge of enterprise procurement systems (Oracle, Ariba) are an asset
- Willingness to work from 12 to 20
- Availability to work at least 30 hours per week on civil contract for 6 months

Korzyści:
- Trainings
- Home office
- Possibility of development in international environment

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi