Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/12/2017.

Pracownik biurowy - wyszukiwanie inwestycji

Łódź, łódzkie

Mikomax Sp. z o.o. Sp. k.

Opis stanowiska pracy

Jeśli lubisz pracę przy komputerze i surfowanie po Internecie czy rozmowa przez telefon to Twoja pasja, to jest to praca z pewnością dla Ciebie!

 

Warto być z nami, bo:

  • Budujemy firmę rodzinną, dla której ważni są ludzi i wartości jakimi się kierują,
  • Jesteśmy polską firmą z ponad 26-letnim doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji,
  • Nasza firma codziennie tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć,
  • Wykorzystujemy wiedzę w zakresie m.in. efektywności, organizacji pracy, HR, ergonomii i akustyki,
  • Realizujemy różnorodne projekty kompleksowego wyposażenia wnętrz biurowych, zarówno dla klientów krajowych jak i w środowisku międzynarodowym.

 

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • Pozyskiwanie informacji o planowanych inwestycjach biurowych (kontrola bazy inwestycji, wyszukiwanie informacji w Internecie i prasie),
  • Monitorowanie inwestycji na różnych etapach budowy,
  • Nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z inwestorami, architektami i innymi uczestnikami inwestycji,
  • Umawianie i uczestnictwo w spotkaniach na początkowych etapach projektów,
  • Poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży,
  • Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Działu Kontraktów i KAM.

Wymagania

Oczekujemy od Ciebie:

  • Znajomości jęz. angielskiego,
  • Doświadczenia w sprzedaży telefonicznej, telefonicznej obsłudze klienta, w pracy jako konsultant,
  • Łatwości w nawiązywania kontaktu przez telefon,
  • Dociekliwości, dużej samodzielności i wytrwałości w działaniu,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu oraz radzenia sobie z problemami na pozór nierozwiązywalnymi,
  • Optymizmu i zaangażowania,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Znajomość branży inwestycyjnej będzie dodatkowym atutem.

Prezentacja firmy

Mikomax Smart Office jest polską, rodzinną firmą z ponad 25-letnim międzynarodowym... doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji. To ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli
z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy. Firma tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć.

Z inicjatywy Mikomax Smart Office zrealizowany został pierwszy w Polsce projekt badawczy poświęcony smart workingowi. „Smart Working Guidebook for Poland” stanowiący praktyczny przewodnik dla przedsiębiorców, którzy planują wdrożyć ten model w swojej organizacji.

Nasz autorski projekt biurka Stand Up został doceniony w międzynarodowym konkursie Red Dot i otrzymał najwyższą nagrodę Best of the Best The Red Dot Award: Product Design 2017 za wysoką jakość wzornictwa i przełomowy projekt.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Administracja biurowa , Praca Administracja i sekretariat , Praca Marketing / Public Relations , Praca Internet / E-Commerce
do góry