Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/08/2019.

Research Analyst with Czech

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Research Analyst with Czech
Kraków
NR REF.: 1117381

For our client, business intelligence and technology company located in Cracow, we are looking for Czech speakers for Research Analyst, who are interested in 4-month contract.

Responsibilities:

  • Conducting research on internat or web-based media databases.
  • Screening local media sources for updating the internal compliance database daily.
  • Extracting, analysing and providing concise summary of legal documentation and government press releases.
  • Producing high quality input from the adverse English and Czech media according to provided templates.

Expectations:

  • Fluent English (B2).
  • Good knowledge of Czech language (B1/B2).
  • Excellent writing and analysis skills.
  • Strong research skills, including online search tools.
  • Basic legal knowledge and interest in international business affairs will be an asset.

We offer:
  • Opportunity to gain valuable experience and use in practice language skills.
  • Work in international and dynamic environment.
  • 3/4 or full time job.
  • Possibility to work remotely (4 days per week).

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry