Opis stanowiska pracy

 

 

REKRUTER

 

Zadania na stanowisku pracy:

 

- Samodzielne prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji pracowników tymczasowych– (w tym pozyskiwanie kandydatów różnymi metodami, redagowanie i publikacja ogłoszeń, selekcja kandydatów, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych, rozmów i testów kwalifikacyjnych, ocena kompetencji kandydatów),

- Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów,

- Rekrutacja na stanowiska niższego i średniego szczebla,

- Aktywne wyszukiwanie i dobór kandydatów zgodnie z profilem stanowiska pracy,

- Współpraca z urzędami pracy i innymi instytucjami rynku pracy,

- Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.

 

 

Wybranym kandydatom oferujemy:

 

- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,

- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16,

- Atrakcyjne wynagrodzenie + możliwość wypracowania premii uznaniowej,

- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w wiodącej na rynku Agencji Pracy Tymczasowej,

- Długofalową współpracę,

- Niezbędne narzędzia do pracy,

Wymagania

Od Kandydatów oczekujemy:

 

- Zainteresowanie branżą HR oraz doświadczenia w dziedzinie rekrutacji,

- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, preferowane: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi,

- Umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację celu,

- Samodzielność oraz zaangażowanie,

- Znajomość pakietu MS Office,

- Wysokie umiejętności interpersonalne,

- Prawo jazy kat. B czynne.

 

 

Prezentacja firmy

Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne r... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi