REKRUTER
Zadania na stanowisku pracy:
- Samodzielne prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji pracowników tymczasowych– (w tym pozyskiwanie kandydatów różnymi metodami, redagowanie i publikacja ogłoszeń, selekcja kandydatów, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych, rozmów i testów kwalifikacyjnych, ocena kompetencji kandydatów),
- Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów,
- Rekrutacja na stanowiska niższego i średniego szczebla,
- Aktywne wyszukiwanie i dobór kandydatów zgodnie z profilem stanowiska pracy,
- Współpraca z urzędami pracy i innymi instytucjami rynku pracy,
- Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.
Wybranym kandydatom oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16,
- Atrakcyjne wynagrodzenie + możliwość wypracowania premii uznaniowej,
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w wiodącej na rynku Agencji Pracy Tymczasowej,
- Długofalową współpracę,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
Od Kandydatów oczekujemy:
- Zainteresowanie branżą HR oraz doświadczenia w dziedzinie rekrutacji,
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, preferowane: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi,
- Umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację celu,
- Samodzielność oraz zaangażowanie,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Wysokie umiejętności interpersonalne,
- Prawo jazy kat. B czynne.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne r... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.