Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
• Prowadzeniem bieżących procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i produkcyjne na terenie Niemiec
- sprawdzanie kompletności dokumentów rekrutacyjnych
- analizę oraz wstępną selekcję kandydatów na podstawie określonych kryteriów
- dbanie o właściwy przepływ informacji i dokumentów w procesie rekrutacji
- zarządzanie ofertami pracy i ich prezentacja potencjalnym kandydatom
- tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych
• Udziałem w działaniach employer brandingowych, takich jak np. udział w targach pracy, targach branżowych, organizowanych przez spółkę eventach i innych
• Wykonywaniem bieżących zadań administracyjno-biurowych działu HR oraz przygotowywaniem raportów i analiz HR
• Współpracą z innymi czesciami holdingu K+K w zakresie organizacji, planowania i realizacji projektów i programów rozwojowych
• Swobodnie posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim ( warunek konieczny )
• Lubisz pracować z ludźmi i swobodnie się z nimi komunikujesz
• Posiadasz zdolności organizacyjne i koordynacyjne
• Cechuje Cię samodzielność, dokładność oraz terminowość wykonywania zadań, a także kreatywne i innowacyjne podejście do rozwiązywania zidentyfikowanych problemów
• Swobodnie korzystasz z pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?