Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 24/05/2018.

Regionalny Manager Sprzedaży

Kielce, świętokrzyskie

IDES Consultants Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

IDES od 21 lat lider na rynku usług rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych w Polsce, dla swojego klienta z branży Przemysł medyczny poszukuje kandydatów na stanowisko

Regionalny Manager Sprzedaży

 

Miejsce pracy: Polska środkowo-wschodnia

Wymagania

Zadania / obowiązki:

  • Bezpośrednie zarządzanie podległym zespołem w regionie.
  • Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe.
  • Regularne wizyty w podległych oddziałach (m.in. Lublin, Radom, Kielce).
  • Zarządzanie zespołem (motywowanie, rozwój, oceny okresowe, coaching, rekrutacja).
  • Marketing lokalny.
  • Opiniowanie nowych rozwiązań i standardów funkcjonowania sieci.
  • Koordynacja działań związanych z otwieraniem i zamykaniem oddziałów oraz współpraca przy pozyskiwaniu placówek.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Doświadczenie managerskie w branży retail (preferowane: protetyka, optyka).
  • Umiejętność zarządzania budżetami i celami.
  • Nastawienie na realizację celów.
  • Dyspozycyjność do odbywania podróży służbowych.
  • Umiejętność zarządzania zespołem.
  • Umiejętność analizy danych.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego.
  • Zaanagżowanie, komunikatywność.
  • Indywidulane podejście do Klientów.

Firma oferuje:

  • Stabline zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku należacej do międzynarodowej grupy.
  • Atrakcyjny system premiowy.
  • Możliwość budowania polityki handlowej firmy.
  • Możliwość rozwoju zawowodwego.
  • Samochód służbowy (również do użytku prywatnego).
  • Możliwość częściowej pracy home office.
  • Rozbudowany system pozapłacowy oraz dofinansowanie do kart sportowych.

Prezentacja firmy

IDES Consultants Polska jest firmą doradczą z międzynarodowymi doświadczeniami,... skutecznie działającą na rynku polskim od 1996 roku. Posiadamy Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:2008. Jesteśmy Członkiem - Założycielem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz laureatem Złotego Certyfikatu Przedsiębiorstwo Fair Play. Celem naszego działania jest efektywna współpraca z firmami ukierunkowana na osiąganie sukcesu poprzez dobór wykwalifikowanego personelu, jego dalszy rozwój i wzbogacanie umiejętności zawodowych. W swoich działaniach opieramy się na wieloletnich doświadczeniach międzynarodowych oraz o wypracowane i sprawdzone metody działania w Polsce. Skutecznie rozwiązujemy problemy, niezależnie od wielkości firmy czy też branży, w jakiej ona działa. Skutecznie realizujemy projekty z zakresu rekrutacji, szkoleń, oceny okresowej pracowników, opisów i wartościowania stanowisk pracy, systemów wynagrodzeń, bilansów kompetencji, development center, assessment center. Metody stosowane przez IDES poparte są wieloletnią praktyką i szeroką wiedzą z zakresu doradztwa. Firma IDES zawsze dopasowuje swoje metody do specyfiki i do potrzeb przedsiębiorstwa, ponieważ tylko wtedy przynosi to doskonałe rezultaty i pozwala nam używać Państwa sukcesu jako naszych referencji.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry