#

Regionalny Lider Serwisu Rekrutacji

Adecco Poland Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Regionalny Lider Serwisu Rekrutacji

Miejsce pracy: Katowice

Dołącz do Zespołu Adecco a zaoferujemy Ci:

  • Wspaniałą współpracę i dużą dawkę pozytywnej energii
  • Możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji i uczenia się
  • Wiele ciekawych wyzwań
  • Realny wpływ na Dostarczanie Serwisu dla Rekrutacji i tworzenie standardów w jednej z największych firm doradztwa personalnego na świecie
  • Możliwość bycia partnerem biznesowym w obszarze związanym z rekrutacją i selekcją dla pracowników i klientów
  • Bycie wewnętrznym coachem i liderem dla Rekruterów
  • Fajne narzędzia pracy (min. samochód z kartą paliwową)
  • Bycie częścią programów Win4Youth
  • Bogaty pakiet dodatkowych benefitów w tym: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę sportową i wiele więcej

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Sprawowanie merytorycznego nadzoru oraz wsparcie merytoryczne i rozwój dla rozproszonego zespołu specjalistów rekrutacji w podległym regionie (województwo śląskie i dolnośląskie)
  • Wdrażanie strategii w obszarze Dostarczania Serwisu dla Rekrutacji
  • Usprawnianie i doskonalenie procesów pracy w obszarze realizacji zamówień, rekrutacji, selekcji i wykorzystywania dostępnych narzędzi
  • Doradztwo w zakresie praktycznego wykorzystania dostępnych narzędzi rekrutacji i selekcji w tym systemu HRlink
  • Ścisła współpraca z Kierownikiem Serwisu Rekrutacji, Dyrektorami Regionalnymi i Kierownikami Biur
  • Przygotowywanie i wdrażanie strategii rekrutacyjnej w dużych projektach pracy tymczasowej
  • Wdrażanie i utrzymywanie jednolitych, spójnych standardów pracy, procedur wykorzystywanych w codziennej pracy przez rekruterów
  • Weryfikowanie wiedzy i umiejętności rekruterów (testy, coaching)
  • Opieka nad realizacją zamówień od Kluczowych Klientów
  • Wdrażanie programów związanych z zarzadzaniem doświadczeniem kandydatów i weryfikacja jak one działają w praktyce

Dołącz do Zespołu Adecco jeśli:

  • Posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w branży HR w zakresie rekrutacji lub/i sprzedaży
  • Potrafisz zarządzać rozproszonym zespołem specjalistów, bez posiadania formalnej zwierzchności służbowej
  • Masz nowatorskie podejście do określania źródeł i metod pozyskiwania kandydatów
  • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności delegowania i egzekwowania zadań
  • Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Miałeś/miałaś okazję koordynować masowe projekty w ramach usług pracy tymczasowej
  • Potrafisz sporządzać analizy i wyciągać wnioski
  • Cechuje Cię przedsiębiorczość i inicjatywa oraz dążysz do realizacji założonych celów
  • Lubisz kontakt z ludźmi, dynamikę działania i bardzo ciekawe wyzwania zawodowe
  • Jesteś samodzielny i odpowiedzialny za powierzone zadania
  • W praktyce znasz MS Office (Excel, Power Point)
  • Posiadasz aktywne prawo jazdy kat. B
Oferta pracy stałej

Jeżeli jesteś zainteresowany/na to prześlij nam swoje CV.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.



Numer referencyjny: LR/01/2018/SDR
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi