Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Regionalny Lider Serwisu Rekrutacji
Miejsce pracy: Katowice
Dołącz do Zespołu Adecco a zaoferujemy Ci:
- Wspaniałą współpracę i dużą dawkę pozytywnej energii
- Możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji i uczenia się
- Wiele ciekawych wyzwań
- Realny wpływ na Dostarczanie Serwisu dla Rekrutacji i tworzenie standardów w jednej z największych firm doradztwa personalnego na świecie
- Możliwość bycia partnerem biznesowym w obszarze związanym z rekrutacją i selekcją dla pracowników i klientów
- Bycie wewnętrznym coachem i liderem dla Rekruterów
- Fajne narzędzia pracy (min. samochód z kartą paliwową)
- Bycie częścią programów Win4Youth
- Bogaty pakiet dodatkowych benefitów w tym: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę sportową i wiele więcej
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Sprawowanie merytorycznego nadzoru oraz wsparcie merytoryczne i rozwój dla rozproszonego zespołu specjalistów rekrutacji w podległym regionie (województwo śląskie i dolnośląskie)
- Wdrażanie strategii w obszarze Dostarczania Serwisu dla Rekrutacji
- Usprawnianie i doskonalenie procesów pracy w obszarze realizacji zamówień, rekrutacji, selekcji i wykorzystywania dostępnych narzędzi
- Doradztwo w zakresie praktycznego wykorzystania dostępnych narzędzi rekrutacji i selekcji w tym systemu HRlink
- Ścisła współpraca z Kierownikiem Serwisu Rekrutacji, Dyrektorami Regionalnymi i Kierownikami Biur
- Przygotowywanie i wdrażanie strategii rekrutacyjnej w dużych projektach pracy tymczasowej
- Wdrażanie i utrzymywanie jednolitych, spójnych standardów pracy, procedur wykorzystywanych w codziennej pracy przez rekruterów
- Weryfikowanie wiedzy i umiejętności rekruterów (testy, coaching)
- Opieka nad realizacją zamówień od Kluczowych Klientów
- Wdrażanie programów związanych z zarzadzaniem doświadczeniem kandydatów i weryfikacja jak one działają w praktyce
Dołącz do Zespołu Adecco jeśli:
- Posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w branży HR w zakresie rekrutacji lub/i sprzedaży
- Potrafisz zarządzać rozproszonym zespołem specjalistów, bez posiadania formalnej zwierzchności służbowej
- Masz nowatorskie podejście do określania źródeł i metod pozyskiwania kandydatów
- Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności delegowania i egzekwowania zadań
- Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Miałeś/miałaś okazję koordynować masowe projekty w ramach usług pracy tymczasowej
- Potrafisz sporządzać analizy i wyciągać wnioski
- Cechuje Cię przedsiębiorczość i inicjatywa oraz dążysz do realizacji założonych celów
- Lubisz kontakt z ludźmi, dynamikę działania i bardzo ciekawe wyzwania zawodowe
- Jesteś samodzielny i odpowiedzialny za powierzone zadania
- W praktyce znasz MS Office (Excel, Power Point)
- Posiadasz aktywne prawo jazdy kat. B
Oferta pracy stałej
Jeżeli jesteś zainteresowany/na to prześlij nam swoje CV.
Jeżeli jesteś zainteresowany/na to prześlij nam swoje CV.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Numer referencyjny: LR/01/2018/SDR
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.