#

Regionalny Kierownik Sprzedaży

HRK S.A.

Poznań, wielkopolskie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

Naszym Klientem jest renomowana międzynarodowa korporacja obecna na polskim rynku od wielu lat, świadcząca nowoczesne usługi doradcze dla biznesu, będąca liderem w branży zarówno w Polsce jak i na innych europejskich rynkach. Firma dbająca o pracowników o bardzo przyjaznej kulturze organizacyjnej, gdzie docenia się proaktywność, zaangażowanie, partnerstwo i współpracę w zespołach.

Obecnie do oddziału w Poznaniu (praca w terenie) poszukujemy doświadczonego menedżera odpowiedzialnego za zarządzanie podległym kilkuosobowym zespołem i nadzór nad realizacją sprzedaży produktów i usług (kompleksowe rozwiązania motywacyjne) do sektora przedsiębiorstw

Regionalny Kierownik SprzedażyMiejsce pracy: Poznań

Główne zadania:

  • zarządzanie podległym kilkuosobowym zespołem działającym w terenie (Wielkopolska + Polska zachodnia)
  • planowanie, organizowanie i kontrola pracy podległego zespołu
  • zarządzanie sprzedażą na podległym terenie
  • dbanie o realizację planów sprzedażowych
  • kontakt z kluczowymi klientami
  • wyznaczanie celów ilościowych i jakościowych i monitorowanie ich realizacji
  • motywowanie i rozwój pracowników poprzez coaching i wspólną pracę w terenie
  • efektywne zarządzanie budżetem
  • analiza i monitoring rynku oraz działań konkurencji
  • raportowanie wyników do Dyrektora Sprzedaży

Wymagania:

  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, optymalnie jako Regionalny Kierownik Sprzedaży, w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem sprzedażowym pracującym w terenie (struktura rozproszona)
  • kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży w kanale B2B w branży technicznej lub FMCG, optymalnie w sprzedaży usług (min. HR, szkolenia, medyczne, językowe, tłumaczenia, finansowe, motywacyjne, team building, incentive) w kontaktach z działami HR, finansowym, sprzedaży w dużych firmach i instytucjach publicznych
  • bardzo wysoko rozwinięte umiejętności menedżerskie (coachingowy stylu zarządzania)
  • gotowość do dzielenia się wiedzą oraz umiejętność podnoszenia kompetencji sprzedażowych  u podległych członków zespołu
  • wykształcenie wyższe
  • umiejętność stawiania celów podwładnym oraz zarządzania postępami w realizacji
  • motywowanie, inspirowanie i budowanie zaangażowania pracowników
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • doskonale rozwinięte umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe
  • samodzielność, systematyczność i dobra organizacja pracy własnej i zespołu
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2)
  • dyspozycyjność, zaangażowanie i gotowość do pracy w terenie (praca w Poznaniu oraz kilku województwach zachodniej części kraju)
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość ustawy o zamówieniach publicznych będzie dodatkowym atutem

Nasz Klient oferuje:

  • ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w stabilnej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • dużą samodzielność oraz niezbędne narzędzia do pracy
  • bardzo dobre warunki pracy i atrakcyjne wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę uzupełniane systemem premiowym
  • pracę na zasadzie „Home Office” 
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi