Naszym Klientem jest renomowana międzynarodowa korporacja obecna na polskim rynku od wielu lat, świadcząca nowoczesne usługi doradcze dla biznesu, będąca liderem w branży zarówno w Polsce jak i na innych europejskich rynkach. Firma dbająca o pracowników o bardzo przyjaznej kulturze organizacyjnej, gdzie docenia się proaktywność, zaangażowanie, partnerstwo i współpracę w zespołach.
Obecnie do oddziału w Poznaniu (praca w terenie) poszukujemy doświadczonego menedżera odpowiedzialnego za zarządzanie podległym kilkuosobowym zespołem i nadzór nad realizacją sprzedaży produktów i usług (kompleksowe rozwiązania motywacyjne) do sektora przedsiębiorstw
Główne zadania:
- zarządzanie podległym kilkuosobowym zespołem działającym w terenie (Wielkopolska + Polska zachodnia)
- planowanie, organizowanie i kontrola pracy podległego zespołu
- zarządzanie sprzedażą na podległym terenie
- dbanie o realizację planów sprzedażowych
- kontakt z kluczowymi klientami
- wyznaczanie celów ilościowych i jakościowych i monitorowanie ich realizacji
- motywowanie i rozwój pracowników poprzez coaching i wspólną pracę w terenie
- efektywne zarządzanie budżetem
- analiza i monitoring rynku oraz działań konkurencji
- raportowanie wyników do Dyrektora Sprzedaży
Wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, optymalnie jako Regionalny Kierownik Sprzedaży, w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem sprzedażowym pracującym w terenie (struktura rozproszona)
- kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży w kanale B2B w branży technicznej lub FMCG, optymalnie w sprzedaży usług (min. HR, szkolenia, medyczne, językowe, tłumaczenia, finansowe, motywacyjne, team building, incentive) w kontaktach z działami HR, finansowym, sprzedaży w dużych firmach i instytucjach publicznych
- bardzo wysoko rozwinięte umiejętności menedżerskie (coachingowy stylu zarządzania)
- gotowość do dzielenia się wiedzą oraz umiejętność podnoszenia kompetencji sprzedażowych u podległych członków zespołu
- wykształcenie wyższe
- umiejętność stawiania celów podwładnym oraz zarządzania postępami w realizacji
- motywowanie, inspirowanie i budowanie zaangażowania pracowników
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- doskonale rozwinięte umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe
- samodzielność, systematyczność i dobra organizacja pracy własnej i zespołu
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2)
- dyspozycyjność, zaangażowanie i gotowość do pracy w terenie (praca w Poznaniu oraz kilku województwach zachodniej części kraju)
- prawo jazdy kat. B
- znajomość ustawy o zamówieniach publicznych będzie dodatkowym atutem
Nasz Klient oferuje:
- ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w stabilnej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- dużą samodzielność oraz niezbędne narzędzia do pracy
- bardzo dobre warunki pracy i atrakcyjne wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę uzupełniane systemem premiowym
- pracę na zasadzie „Home Office”